A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not want to keep anything."

Fordítás:Nem akarok megtartani semmit.

4 éve

22 hozzászólás


dorrcsi

A Nem akarok semmit megtartani miért nem jó:(

4 éve

CSHA_505

Jó, csak még nincs az elfogadható válaszok között. Reklamálj! :)

4 éve

dorrcsi

jelentettem, csak gondoltam mérgelődök itt is egy kicsit, mert jólesik:)))

4 éve

CSHA_505

Ölel, simi, simi :)

4 éve

margitsumser

Nekem már elfogadta. :-)) 2017. 05.12. Köszi az úttörő munkátokat !

1 éve

affy

Jelentettem 2014.05.14-en

4 éve

affy

Jelentettem 2014.05.19-en

4 éve

tuimre
tuimre

Nekem elfogadta ma. 2015. 03. 16.

3 éve

kivancs77

szerintem is jó. Megint berepülő pilótának érzem magamat. 12-s szint felett elmaradoztak ezek a téves fordítások, most meg megint tucatjával jönnek! :(

4 éve

Dr.Pohldn

Reklamalok

4 éve

keep2000

De ne itt :-)

4 éve

jokutine

Nem akarok semmit megtartani! Ennek is jónak kell lenni!

4 éve

kivancs77

Hát akkor most már én is jelentettem! :)

4 éve

tamas.faix

Ma a 4., picit tönkreteszi a játékot...

4 éve

miklos44

A "Nem akarok semmit megtartani" ha jó -szerintem jó- tegyétek a helyes megoldások közé.

4 éve

rozsa1027

nem akarok semmit megtartani- miért nem jo?

4 éve

miklos44

A "Nem akarok semmit megtartani." is jó, csak még nem került be a helyes megoldások közé. Nosza kerüljön már be. Előre is köszi.

4 éve

andrea.bal9

Miert nem jo? Nem akarok semmit megtartani. Tartalmilag ugyan az. Kerem az elfogadasat!

4 éve

marosvolgyi0208

Ha jól tudom, az angolban nincs kettős tagadás, a magyarban viszont van, így a Semmit sem akarok megtartani és a Nem akarok megtartani semmit sem változatoknak is helyesnek kell lenniük.

4 éve

hb433
hb433

ha helyesnek erzed, akkor jelentsd

4 éve

ZsiraiAndrea

ez miért nem jó? Nem akarok bármit is megtartani.

2 éve

karak74

Hadd idézzek marosvolgyi0208 hsz-éből: " az angolban nincs kettős tagadás, a magyarban viszont van" Kérdés persze, hogy ez a kettős tagadás lehetőség, vagy kötelezvény? Nem vagyok nyelvész, így ebbe nem mennék bele. Persze, értem én, hogy kérdéskor pl. mondunk olyat, hogy "Akarsz ebből bármit is megtartani?" Halmazelméletileg amúgy a te megoldásod lenne jó, és a magyar kissé logikátlan(, de attól még magyar). Így a "Nem" mellett a "bármit" magyartalan. (Na persze, angolosnak angolos!)

1 éve