1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fizetnek neked."

"Fizetnek neked."

Fordítás:They pay you.

February 13, 2014

14 hozzászólás


AttilaDien

A for-t is el kéne fogadnia


evairenpinter

A pay tárgy esetet vonz. A főoldalon a lenyíló ablak erre figyelmeztet is.


abcdrhje72

De nem úgy kéne hogy i pay to you??mert hogy én fizetek nnekeddd


CostiaKitti

Nem kell a ,for' mint ,nak-nek' ??


hajnalpor

A to -ra gondolsz szerintem. A pay for ... az fizet vmiért.


vogl.lolita

az miért nem jó hogy they pay to you?


Shibelion

Mert nem kell bele a to.


KuchiVeron

hol van a toooo be lenni segédige???


Shibelion

Itt nincs, keresd máshol. :)


Sztankay54

Nem következetes a DUO,az előzőekben elfogadta a for-t. Hiába ......


[törölt felhasználó]

    A szomorú az, hogy ha "rámész" a szóra, ott is az a javaslat hogy 'to you'. Akkor meg mi nem jó? Ez a program folyamatosan ellentmondásokba keveredik saját magával. Azt kell mondanom, hogy a készítők egyszerűen nem tudnak a megfelelő szinten magyarul.


    [törölt felhasználó]

      Azért legalább annyi lehetne a progiban, hogy a saját maga által felajánlott fordításokat, ami a szóra kattintva látható - elfogadja.. De nincs.


apu99

      Kifizetnek téged ?

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.