Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun soruları, lütfen."

Çeviri:His questions, please.

4 yıl önce

28 Yorum


GrayTandoa

Aynı cumle neden bir testte en az 5 defa farklı şekillerde tekrarlanıyor acaba?

3 yıl önce

IbrahimYil5

Tekrar yapmak iyidir, bilgiyi pekiştirir.

3 yıl önce

EvinBaya

Çünkü birden fazla öğrenme şekli varda ondan.

11 ay önce

ceydaz3

Aynen bende öyle dusunuyom

1 yıl önce

thegummygirl

Virgul koymadım diye cumle kabul etmedi wtf???

3 yıl önce

nurolbirsu
3 ay önce

serkaneng

Please, his questions ____olmaz mı?

3 yıl önce

nurolbirsu

Hayır olmaz türkçesi mantıksız olur

3 ay önce

nur561242

Her questions please dedim yanlis dedi ama dogru olarak aynısını yazdi

3 yıl önce

EnesHS

virgul olmadigi icindir

5 ay önce

Nefise0

her de onun demek ama

3 yıl önce

Rabia460

Her de olmaz mı diğer soruda kabul etmişti ?

3 yıl önce

DoanMutlue

Aynisini yazdi yanlis diyor

2 yıl önce

Leon_BoHD

Onun kelimesine tıklayınca he/she has çıktı he has yazdım cevapta her yazıyordu

6 ay önce

nalan_sahinli

BÜTÜN DOĞRU cevapları seçiniz dediği için 2 şıkkı işaretlemelisiniz

3 yıl önce

cevdetsalih

Turkcede,sonic itibariyle ayni anlamda dir..Her ikiside dogrudur yanlis denmesi hata!

2 yıl önce

eyll189931

Aynı cümlelerin tekrarlanması iyi bence

1 yıl önce

eminenll

Him questions, please neden olmasın ki?

1 yıl önce

mertcan622729

İdare ediliyor

1 yıl önce

Ufukpolu

Bazen karisiyor

11 ay önce

Can908187

Her have questions, please. Olması lazım değil mi ?

6 ay önce

ismail912039

Have aitlik eki var anlamı katar o yüzden olmaz

2 ay önce

theflash3121

her question,please de olmaz mı

6 ay önce

GrooveSelim1

Yaa its de him de olur biz nerden bilcez

4 ay önce

rem204469

His questions, please. Dedim nniçin kabul etmedi

4 ay önce

Kenan726644

"her question please" yazdım kabul etmedi. Neden acaba

3 hafta önce

Uruuk

''He's questions please'' bu cümle neden cevap olarak kabul edilmiyor?

3 hafta önce

Merve513219

Him questions please yaziverdim kabul edilmedi (his mi olmasi gerekiyordu?)

2 gün önce