1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun soruları, lütfen."

"Onun soruları, lütfen."

Çeviri:His questions, please.

February 13, 2014

68 Yorum


GrayTandoa

Aynı cumle neden bir testte en az 5 defa farklı şekillerde tekrarlanıyor acaba?


IbrahimYil5

Tekrar yapmak iyidir, bilgiyi pekiştirir.


EvinBaya

Çünkü birden fazla öğrenme şekli varda ondan.


minel541624

Yanlış yapınca tekrar soruyor ayni soruyu


Ali73927

Bire daha yanlış yapmazsın işte


esra63555

Çok Doğru söylüyorsun


ceydaz3

Aynen bende öyle dusunuyom


hnd94745

Bende aynı durumu yaşadım.


niluferilkokul3

Her yerine him yazdım kabul etmedi


redkit07040

his question please! kabul etmedi????!!! neden her question please! onun sorusu lutfen. ikisinin ceviriside ayni...


xxnaciklis

ondan dolayı değil questionS olcak -s takısını unutmuşsun


emre666

Ben - s koydum olmadı


rem204469

His questions, please. Dedim nniçin kabul etmedi


eminenll

Him questions, please neden olmasın ki?


AytenCmert

Dogru yaptgim halde ,yanlis dendi:(


AytenCmert

Bu da dogru ama yine yanliş dendi:(((


thegummygirl

Virgul koymadım diye cumle kabul etmedi wtf???


Kenan726644

"her question please" yazdım kabul etmedi. Neden acaba


uyanmayinn

Please her questions dedim olmadi


EnbiyaKELES

Neden sadece "her" sözcüğünü kabul ediyor. His i de kabul etmesi gerekmez mi ?


serkaneng

Please, his questions ____olmaz mı?


nurolbirsu

Hayır olmaz türkçesi mantıksız olur


theflash3121

her question,please de olmaz mı


Cemil331556

Olmaz çünkü soruları doyo


BURAK356919

His ve her kabul edilmeli


mertmustaf4

"His guestion,please." yazdim, yanlış "Her guestion,please."olacak dedi,nedenini öğrenmek amaciyla yorum bölümüne girdiğimde üstte "onun sorulari, lütfen" cümlesi altında " his guestion,please" yazdığını gördüm,sorun nerede?


sabi826191

"Soru" değil "sorular" diyor question/s "His questions please"


toxic745129

Neden benim verdigim him cevabini kabul etmiyorda her istiyor


Muhammed282118

Bu nasıl saçma bi soru kimse dememiş


ramcoefebi

Bence bu kötü soru


mertacan955

yanlış diyor buna neden


Kutay667866

Ven doğru yaptim saymadi


sln754010

Her guestıons,please yazdım iki defadır yanlış dıyor anlamadım


karhan.1

Her onu his onun neden burda her yaziyir his yerine


AYE353764

Cevap doğdu ama yanlış diyor


guler846823

Doğru olduğu halde 3 defa yanlış dedi


beyza413028

Biraz önce aynı soru seçmeliydi ve onda his questionsdu şimdiki soru da her questions. Bence uygulamada bilmiyor cevabı.


alexandra889099

His ya da her olabilir parantez içinde belirtilmeli bence


Ahmet39877

Bu soru yanlış galiba bazı sorularda böyle oluyor


remzi2001

Her question, please. oluyor da neden Him question, please. olmuyor


katilolcam

cevabı aynı yazdım doğru kabul etmiyor?


gllerpnark

Has questions, please neden olmuyor


bluebutterfly05

Cevap dogru olmasina ragmen hata geriyor


Ysfefe_1905

Onların soruları ne biçim cümle


Lal2359

Hayır ya hiç bir soru bu kadar tekrarlanmıyor bıktım ya


HamzaMurat

her ya da his ne fark ediyor acaba?


sinanbilic1

Him questions, please. Kabul etmedi.hatta bilerek denedim.


SaadetBakl

Çok kolay bir soru


KubilayDemiroz

Bu bir isim cümlesi neden yüklem yok ben mi yanlış biliyorum ?


SemaNur739476

Ya yeter ya ben artık bir harf(s) yüzünden 'the' yüzünden kalp kaybetmekten yıldım ya yeter yeter niye yani niçin


Reyhan576811

Aynısını yazdığım halde yazim hatası var demesi beni şaşırttı. Karşılaştırdım doğru yazmışım. Bir türlü anlamadım.


PoncikUzayli123

Ya hic bir sey sorun degil de can kolay kazanilmiyor ben de hizli yapmaya alistim question da questions da veriyorlar ben de questions ı görmüyorum digerini yapiom yanlis cikiyor bu ne yağğğğğğğ


PoncikUzayli123

Arama motoruna yazin:poncikuzayli123


Bulem775342

Türkçe yi yanlış çevirmişler.


zgr330001

Sew olmak isteyen takip etsin


mrevva

Ayni sekilde yazdim ama kabul etmedi


helezonvari

Her questions please yazdım kabul olmadı


bra949333

Doğru yazdım aynısı cevapta yanlış diyor


buse477613

Doğru yapıyorum yanlış diyor ama bana verdigi cevap benimkinin aynısı


memet289599

Burada Türkçe'deki gibi aynı şekilde cümle kurulmuş hangi durumlarda oluyor bilen varsa yazsın


sevil977122

guestions bas harf alfabede yok! Bu yüzden g harfi kullandım kabul etmedi cümle doğru.


sevil977122

Onun soruları,lütfen dogru yazdım.bu cümleyi .Sorular kelimesinde har türkcede yok!ne yapmalıyım.


Nilgn236583

Cevabı dogru yazdım


MustafaGun555822

Ne farki var yahu sacmaliga bakin aaaaaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.