1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun soruları, lütfen."

"Onun soruları, lütfen."

Çeviri:His questions, please.

February 13, 2014

60 Yorum


GrayTandoa

Aynı cumle neden bir testte en az 5 defa farklı şekillerde tekrarlanıyor acaba?

December 1, 2014

IbrahimYil5

Tekrar yapmak iyidir, bilgiyi pekiştirir.


EvinBaya

Çünkü birden fazla öğrenme şekli varda ondan.


minel541624

Yanlış yapınca tekrar soruyor ayni soruyu


Ali73927

Bire daha yanlış yapmazsın işte


ceydaz3

Aynen bende öyle dusunuyom


niluferilkokul3

Her yerine him yazdım kabul etmedi


redkit07040

his question please! kabul etmedi????!!! neden her question please! onun sorusu lutfen. ikisinin ceviriside ayni...


xxnaciklis

ondan dolayı değil questionS olcak -s takısını unutmuşsun


GlenBulut2

Çünkü qiestions olacak


thegummygirl

Virgul koymadım diye cumle kabul etmedi wtf???


eminenll

Him questions, please neden olmasın ki?


rem204469

His questions, please. Dedim nniçin kabul etmedi


Rabia460

Her de olmaz mı diğer soruda kabul etmişti ?


theflash3121

her question,please de olmaz mı


siradanbirgenc

Onun kelimesine tıklayınca he/she has çıktı he has yazdım cevapta her yazıyordu


redkit07040

question tikla sifata yani.


Kenan726644

"her question please" yazdım kabul etmedi. Neden acaba


mertmustaf4

"His guestion,please." yazdim, yanlış "Her guestion,please."olacak dedi,nedenini öğrenmek amaciyla yorum bölümüne girdiğimde üstte "onun sorulari, lütfen" cümlesi altında " his guestion,please" yazdığını gördüm,sorun nerede?


toxic745129

Neden benim verdigim him cevabini kabul etmiyorda her istiyor


DoanMutlue

Aynisini yazdi yanlis diyor


eyll189931

Aynı cümlelerin tekrarlanması iyi bence


Can908187

Her have questions, please. Olması lazım değil mi ?


ismail912039

Have aitlik eki var anlamı katar o yüzden olmaz


GrooveSelim1

Yaa its de him de olur biz nerden bilcez


Uruuk

''He's questions please'' bu cümle neden cevap olarak kabul edilmiyor?


Merve513219

Him questions please yaziverdim kabul edilmedi (his mi olmasi gerekiyordu?)


BURAK356919

His ve her kabul edilmeli


Gamze288587

Dogru cevaba yanlis dedi


POKEMON477416

Ben (please,she's question)yazdım kabul edilmedi


tubabzkrt

Arkadaş his question diyorum kabul etmiyor. Illa ki her mi olmalı.


Stk49895

Aynı soruyu doğru yazmama ragmen yeşil olmuyor.hata mı var acaba


Abdulaziz415416

Arkadaşlar fazla kurcalamayın. her ikisi de doğrudur.

https://hizliresim.com/r0VXm7


Kadriye749384

Cümleyi doğru yaz mıştım yanlış dedi


serkaneng

Please, his questions ____olmaz mı?


nurolbirsu

Hayır olmaz türkçesi mantıksız olur


DefneKolay

Olur ama biraz garip duyuluyor


nalan_sahinli

BÜTÜN DOĞRU cevapları seçiniz dediği için 2 şıkkı işaretlemelisiniz


nur561242

Her questions please dedim yanlis dedi ama dogru olarak aynısını yazdi


EnesHS

virgul olmadigi icindir


Stk49895

Bendekide aynı, çözüm nedir acaba


Nefise0

her de onun demek ama


cevdetsalih

Turkcede,sonic itibariyle ayni anlamda dir..Her ikiside dogrudur yanlis denmesi hata!


ay-34

bence bu kadarda tekrar fazla abartılı olmuş.içeriği zenginleştirsinler daha iyi olur.


AyhanSAVAS

2 şıkkı aynı anda işaretlemeye izin veriyormuşşş....ne güzel


zerAltunta

Him questions, please neden olmuyor ki?


DefneKolay

Çünkü him'i öyle kullanamıyoruz. Bir şeyin başına sıfat gibi gelirse hep his diyoruz. Him tam nerede kullanılıyor aklıma gelmiyor şimdi. Daha iyi açıklayabilecek biri de yardımcı olursa sevinirim


2549bayram

question which is belong her please böyle de olmaz mı?


zeki19901

Is neden gelmedi yaw


DefneKolay

Am/is/are "olmak" anlamına geliyor. Buradaysa bir şeyin ne olduğundan falan bahsetmiyoruz


probe_earth

its questions plese 'e doğru diyor? ne bu robot mu? ^^


ProwlingParis

robot, bilgisayar, vs...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.