1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O burada değil."

"O burada değil."

Çeviri:He is not here.

February 13, 2014

19 Yorum


MerveDoan2

He is not there yazdim kabul etmedi ilk sordugu soru buydu ve aynen boyleydi


sinanayhan

yazdığınız, o orada değil. Burada istenen o burada değil. O nedenle sizin belirttiğiniz gibi "there" değil "here" olmalı.


yagmur407364

Çünku there orada demek


11shadesofgrey

Actually 'she is not about' is a colloquial way of saying 'she is not here' so slightly confusing for me to see it as a wrong answer :)


ProwlingParis

of course. even though it primarily looks like an incomplete sentence that way, that meaning does exist and we don't have a problem with colloquialisms. Don't hesitate to use the 'Report' button to submit alternate answers.


duygu-duygu5050

he is not here neden cevap olarak sayılmıyor


ral-tuk

türkçedeki "o" nun ingilizcedeki karşılığı hem "it", hem "he" hem de "she" dir. ilgisiz site ilgilileri hatanızı düzeltin lütfen. ya da ingilizce öğretmeyi bırakın kendiniz hakim değilken. ayrıca " burada istenen... " gibi bir argümanı hatanızı örtbas etmek bahane etmeyin...


RumeysAygu

Niye she/he kabul edilmiyor? Ben onun erkek ya da kadın olduğunu nerden bilebilirim, ne dengesizce bu ya


Sara_35_SZAS

arkadaslar cevaplar bunlardi: 1)it is not here 2)she is not here 3)he is not here burda 3 sahis bildiren soz var.yani "o burada degil" cumlesinin cevrisine uymamaliymiydi? soruma cevap verirseniz sevinirim.Tesekkurler


SukruAyar

He is not there, olmaz mı idi?


Selimi_tr61

Burada manasını "here" kelimesi ifade eder


SeyitNurBa

Very nice program


HazarKini

İn here neden olmuyor acaba baska cumlelerde cok kullaniliyor


-TheEpicGamer-

He ain't here neden olmuyor


HASANLMEZ

S harfini niye katiyoruz


Elvanss

Neden she is not "in" here olmaz


akgntrk7

He is not here kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.