Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O burada değil."

Çeviri:He is not here.

4 yıl önce

16 Yorum


11shadesofgrey

Actually 'she is not about' is a colloquial way of saying 'she is not here' so slightly confusing for me to see it as a wrong answer :)

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

of course. even though it primarily looks like an incomplete sentence that way, that meaning does exist and we don't have a problem with colloquialisms. Don't hesitate to use the 'Report' button to submit alternate answers.

4 yıl önce

MerveDoan2

He is not there yazdim kabul etmedi ilk sordugu soru buydu ve aynen boyleydi

3 yıl önce

sinanayhan

yazdığınız, o orada değil. Burada istenen o burada değil. O nedenle sizin belirttiğiniz gibi "there" değil "here" olmalı.

2 yıl önce

duygu-duygu5050

he is not here neden cevap olarak sayılmıyor

2 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

He is not there, olmaz mı idi?

4 yıl önce

Selimi_tr61

Burada manasını "here" kelimesi ifade eder

3 yıl önce

SeyitNurBa

Very nice program

3 yıl önce

HazarKini

İn here neden olmuyor acaba baska cumlelerde cok kullaniliyor

2 yıl önce

-TheEpicGamer-

He ain't here neden olmuyor

2 yıl önce

HASANLMEZ

S harfini niye katiyoruz

1 yıl önce

Elvanss

Neden she is not "in" here olmaz

1 yıl önce

Sara_35_SZAS

arkadaslar cevaplar bunlardi: 1)it is not here 2)she is not here 3)he is not here burda 3 sahis bildiren soz var.yani "o burada degil" cumlesinin cevrisine uymamaliymiydi? soruma cevap verirseniz sevinirim.Tesekkurler

1 yıl önce

akgntrk7

He is not here kabul etmedi

1 yıl önce