"O burada değil."

Çeviri:It is not here.

February 13, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

MerveDoan2

He is not there yazdim kabul etmedi ilk sordugu soru buydu ve aynen boyleydi

January 8, 2015

sinanayhan

yazdığınız, o orada değil. Burada istenen o burada değil. O nedenle sizin belirttiğiniz gibi "there" değil "here" olmalı.

December 21, 2015

11shadesofgrey

Actually 'she is not about' is a colloquial way of saying 'she is not here' so slightly confusing for me to see it as a wrong answer :)

February 13, 2014

ProwlingParis

of course. even though it primarily looks like an incomplete sentence that way, that meaning does exist and we don't have a problem with colloquialisms. Don't hesitate to use the 'Report' button to submit alternate answers.

February 14, 2014

duygu-duygu5050

he is not here neden cevap olarak sayılmıyor

September 10, 2016

ral-tuk

türkçedeki "o" nun ingilizcedeki karşılığı hem "it", hem "he" hem de "she" dir. ilgisiz site ilgilileri hatanızı düzeltin lütfen. ya da ingilizce öğretmeyi bırakın kendiniz hakim değilken. ayrıca " burada istenen... " gibi bir argümanı hatanızı örtbas etmek bahane etmeyin...

February 16, 2019

SukruAyar

He is not there, olmaz mı idi?

June 19, 2014

Selimi_tr61

Burada manasını "here" kelimesi ifade eder

February 7, 2015

SeyitNurBa

Very nice program

May 27, 2015

HazarKini

İn here neden olmuyor acaba baska cumlelerde cok kullaniliyor

February 8, 2016

RumeysAygu

Niye she/he kabul edilmiyor? Ben onun erkek ya da kadın olduğunu nerden bilebilirim, ne dengesizce bu ya

February 29, 2016

-TheEpicGamer-

He ain't here neden olmuyor

July 28, 2016

HASANLMEZ

S harfini niye katiyoruz

December 2, 2016

Elvanss

Neden she is not "in" here olmaz

January 28, 2017

Sara_35_SZAS

arkadaslar cevaplar bunlardi: 1)it is not here 2)she is not here 3)he is not here burda 3 sahis bildiren soz var.yani "o burada degil" cumlesinin cevrisine uymamaliymiydi? soruma cevap verirseniz sevinirim.Tesekkurler

May 9, 2017

akgntrk7

He is not here kabul etmedi

August 8, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.