A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am on the phone."

Fordítás:Telefonon beszélek.

4 éve

14 hozzászólás


abcdrhje72

A telefonban vagyok XD

4 éve

szekeres.b

Ez egy kifejezés, és inkább jelenti azt, hogy vonalban vagyok, mint sem azt, hogy telefonon beszélek

4 éve

papaizita

El is fogadja azt, hogy "Vonalban vagyok"

4 éve

pinterc

telefonon...

1 éve

narancs12

Az nem jó,hogy:Telefonálok. ?

3 éve

Tacsika
Tacsika

De! Jó! ...nekem elfogadta! ;)

3 éve

emokehojdu

De igen, én azt írtam és elfogadta.

3 éve

Csongorgy

A távbeszélő miért nem volt jó?

3 éve

Fec112763

Kifejezés. :) Az olasz azt mondja halló helyett: Pronto! (kész, készen áll a vonal a beszélgetésre)

10 hónapja

kogu4
kogu4

My father speaks to me on the phone. Telefonon beszél velem az apám.

5 hónapja

bence86

ezen én is fenn akadtam hogy baromira magyartalan :D

4 éve

Lona08

én vagyok a telefonnál

4 éve

kisbandi

telefonom van

3 éve

lillyann13

ezt a mondatot az iskolában úgy tanultuk (és nem mellesleg a kéziszótárban úgy is szerepel), hogy van telefonom (azaz be van hozzám kötve a telefon, és azon fel lehet engem hívni), de ezt a választ nem fogadja el, pedig már jelentettem. Valóban, jelenti azt is, hogy telefonon beszélek. szótári alak a következő: be on the phone 1. van telefonja 2. (éppen) telefonál

3 éve

Kapcsolódó fórumok