1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am on the phone."

"I am on the phone."

Fordítás:Telefonon beszélek.

February 13, 2014

13 hozzászólás


abcdrhje72

A telefonban vagyok XD

February 13, 2014

szekeres.b

Ez egy kifejezés, és inkább jelenti azt, hogy vonalban vagyok, mint sem azt, hogy telefonon beszélek

March 11, 2014

papaizita

El is fogadja azt, hogy "Vonalban vagyok"

July 17, 2014

pinterc

telefonon...

January 3, 2017

narancs12

Az nem jó,hogy:Telefonálok. ?

January 31, 2015

Tacsika

De! Jó! ...nekem elfogadta! ;)

August 6, 2015

emokehojdu

De igen, én azt írtam és elfogadta.

January 31, 2015

Fec112763

Kifejezés. :) Az olasz azt mondja halló helyett: Pronto! (kész, készen áll a vonal a beszélgetésre)

October 10, 2017

bence86

ezen én is fenn akadtam hogy baromira magyartalan :D

March 16, 2014

Lona08

én vagyok a telefonnál

March 19, 2014

Csongorgy

A távbeszélő miért nem volt jó?

January 31, 2015

lillyann13

ezt a mondatot az iskolában úgy tanultuk (és nem mellesleg a kéziszótárban úgy is szerepel), hogy van telefonom (azaz be van hozzám kötve a telefon, és azon fel lehet engem hívni), de ezt a választ nem fogadja el, pedig már jelentettem. Valóban, jelenti azt is, hogy telefonon beszélek. szótári alak a következő: be on the phone 1. van telefonja 2. (éppen) telefonál

March 2, 2015

RdeiZoltn

Szerintem úgy lenne jó, hogy, : I am speaking on the phone

May 13, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.