"She sees the daughters."

Fordítás:Látja a lánygyerekeket.

February 13, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nkatika

She sees the girls = látja a lányokat. She sees the daughters = látja valaki lányait, de erre nincs szó ebben a kontextusban. Úgyhogy az első mondat fordítása ide is jó.


espontapon1

Daughter=valakinek a lánya ezt nem lehet másképp magyarázni szerintem.Van erre szó:girl!


Bandika41

A "the daughter" szótári fordítáda: " a lánya". Ennek következtében -véleményem szerint - a mondat helys fordítása: "Látja a lányait." Szerintem a többi fordítás helytelen. Egy nagyon kezdő (de kíváncs és szorgalmas(?)) angolos...


Adam1978

Ha a szótárban „lánya” szerepel, az azért lehet, mert a daughter olyan értelemben jelent lányt, hogy valakinek a lánya, tehát lánygyerek (nőnemű utód), amit így akartak röviden érzékeltetni. De attól még nincs benne a birtoklás, hanem csak lánygyereket jelent. A „lánya” igazából his daughter vagy her daughter angolul.


melinda81537

Igen minden lany valakinek a lanya.


BlnDienes1

Ő látja a lányokat


melinda81537

Az girls lenne szerintem.


melinda81537

Ez a forditas nagyon nem stimmel.Vagy az angol mondat faramuci.


peter81287

En azt hittem hogy latja a lanyait


Buci77

A magyar nem használja a "lánygyerek" szót! Egyszerüen:lányom


.Benedek

Hm. Szóval, ha neked a "lánygyerek" egyszerűen: lányom, akkor szerinted minek a változatai ugyanolyan egyszerűen a: lányod, lánya, lányunk, lányotok, lányuk? :)
Az viszont igaz, hogy a "lánygyerek" kissé régies használatú, inkább a lánygyermek a használatosabb. De ha beírod a gugliba, mindkettőre használatára talász bőven példát.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.