1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are they open on Sunday?"

"Are they open on Sunday?"

Çeviri:Pazar günü açıklar mı?

February 13, 2014

28 Yorum


eelma

Arkadaşlar, buraya gelene kadar eminim yüz kere görmüşsünüzdür ama bir de ben söyleyeyim. Eğer, sizin cevabınızın da doğru sayılması gerektiğini düşünüyorsanız, tıpkı bu mesajı yazdığım kutunun altındaki uyarı metninde dediği gibi "problemi rapor et" butonunu kullanmalısınız.


suleymanalkaya

"Onlar pazar gununde acik mi "yazdim kabul etmedi


krfth

pazar günleri açık mı çok daha doğru olur genel olarak bir dükkan bi pazar açık olup bi pazar kapalı olmaz diye düşünüyorum..


SabineBergmann1

ama Duolingo kabul etmedi.


SerhatAb

geniş zaman da ''are'' da mı kullanılıyormuş ?


Smeyra582244

Sanırım bu bir isim cümlesi o yüzden de genis zamandaki gibi open acmak yerine açık olmak manasında kullanılmış. Doğruluğu konusunda yardımcı olabilecek varsa sevinirim


Smeyra582244

Bu benim de kafama takıldı


dolphinejk

Bir şeyi açıklamak gibi olmuş saçma


CanerSezer1

Arkadaşlar "onlar pazarları açık mı" yazdım doğru dedi. Her iki cümlede de geniş zaman anlamı var. Lütfen birisi yardımcı olsun. Cevaptaki "pazar günü" dediğimizde Türkçe'de içinde bulunduğumuz haftayı kastederiz. Pazarları dediğimizde tüm pazarları kastederiz. Her iki cümlede doğru olduğuna göre İngilizce de anlam olarak hangisi doğru?


TunaAcm

Cumle kafanımı karıştırdı? Bak bakalım milletin bu yorumları yardım edermi: Hayır yardım etmekten ziyade kafam daha fazla karıştı saçma ve alakasız cevaplar verip böyle olası gerekirdi veya yorumlara bakmadan ayni soruları tekrar tekrar sormalarıda daha sinir bozucu


eren1326

sunday pazar demek ama orda pazar günü yazıyor yani day de yazılması lazım değil mi


RyuzakiHideki

Pazar günü açık mı ile pazar günü açıklar mı cümlelerinin farkı nedir?


bbkoyuncu

pazarları mı açıklar ile pazar açıklar mı arasındaki fark ne?


ZIYAMERTAYDOGDU1

cevap onlar pazar açıkmı olacak


MustafaYig14

Onlar pazar gün açık mı? yazdım kabul etmedi kendince şöyle düzeltmiş: "Onlar pazar günü açık mı?"


ImportantSecret

pazar günü açıklar mı? yazdım yanlış dedi altta doğru cevap kısmında da "onlar pazar açık mı?" yazıyor.:((


Merkur16

benim anladığım kadarıyla açık olmak fiilini çoğul anlamda yazmışlar yani açıklar mı they olduğu için. yoksa bir şeyi açıklamak ifade etmek anlamımda kullanmamış ama yine de açık mı kelimesi açıklar mı kabul edilmeliydi


Ahmetnce6

Bu geniş zaman. Neden simple present tense gibi çevrilmiş?


LunaWilwardd

Onlar pazar mı açık yazdım kabul etmedi ya


egeninefesi03

Onlar pazar açık mıdır yazdım kabul etmedi


ercansonmez

"Onlar Pazar günü açık mıdır?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi ?!..


arberesat

pazar günü açıklar mıdır? yazdım ve kabul etmedi


GlKILI

Pazarda açıklar mı yazdım kabul etmedi


Ugur30

Soru işareti koymadım diye kabul etmedi


YILMAZ_ERDEM

Pazar günü ayrı yazılır


Selcen_Ozturk

ayrı zaten yukarıda göreceğiniz gibi


YILMAZ_ERDEM

ben ayrı yazdım bana uyarı verdi diğer çeviri başlığı ile olabilir Selcen Hanım onu gördüm ama boş bir uyarı değil benimki bir sıkıntı var ki uyarma ihtiyacı hissetmişim. Diğer çevirilere bakma imkanınız (yetkiniz) varsa onlara bakınız.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.