"Are they open on Sunday?"

Çeviri:Pazar günü açıklar mı?

4 yıl önce

23 Yorum


eelma
eelma

Arkadaşlar, buraya gelene kadar eminim yüz kere görmüşsünüzdür ama bir de ben söyleyeyim. Eğer, sizin cevabınızın da doğru sayılması gerektiğini düşünüyorsanız, tıpkı bu mesajı yazdığım kutunun altındaki uyarı metninde dediği gibi "problemi rapor et" butonunu kullanmalısınız.

3 yıl önce

suleymanalkaya

"Onlar pazar gununde acik mi "yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

SerhatAb

geniş zaman da ''are'' da mı kullanılıyormuş ?

1 yıl önce

Smeyra582244

Bu benim de kafama takıldı

6 ay önce

Smeyra582244

Sanırım bu bir isim cümlesi o yüzden de genis zamandaki gibi open acmak yerine açık olmak manasında kullanılmış. Doğruluğu konusunda yardımcı olabilecek varsa sevinirim

6 ay önce

RyuzakiHideki

Pazar günü açık mı ile pazar günü açıklar mı cümlelerinin farkı nedir?

2 yıl önce

bbkoyuncu

pazarları mı açıklar ile pazar açıklar mı arasındaki fark ne?

1 yıl önce

krfth

pazar günleri açık mı çok daha doğru olur genel olarak bir dükkan bi pazar açık olup bi pazar kapalı olmaz diye düşünüyorum..

1 yıl önce

ZIYAMERTAYDOGDU1

cevap onlar pazar açıkmı olacak

1 yıl önce

MustafaYig14

Onlar pazar gün açık mı? yazdım kabul etmedi kendince şöyle düzeltmiş: "Onlar pazar günü açık mı?"

1 yıl önce

ImportantSecret

pazar günü açıklar mı? yazdım yanlış dedi altta doğru cevap kısmında da "onlar pazar açık mı?" yazıyor.:((

1 yıl önce

dolphinejk

Bir şeyi açıklamak gibi olmuş saçma

4 ay önce

Merkur16

benim anladığım kadarıyla açık olmak fiilini çoğul anlamda yazmışlar yani açıklar mı they olduğu için. yoksa bir şeyi açıklamak ifade etmek anlamımda kullanmamış ama yine de açık mı kelimesi açıklar mı kabul edilmeliydi

1 ay önce

egeninefesi03

Onlar pazar açık mıdır yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

ercansonmez

"Onlar Pazar günü açık mıdır?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi ?!..

3 yıl önce

arberesat

pazar günü açıklar mıdır? yazdım ve kabul etmedi

3 yıl önce

eren1326

sunday pazar demek ama orda pazar günü yazıyor yani day de yazılması lazım değil mi

2 yıl önce

TAYLORSWFT2

değil :)

6 ay önce

GlKILI

Pazarda açıklar mı yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Ugur30

Soru işareti koymadım diye kabul etmedi

3 yıl önce

YILMAZ_ERDEM

Pazar günü ayrı yazılır

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayrı zaten yukarıda göreceğiniz gibi

4 yıl önce

YILMAZ_ERDEM

ben ayrı yazdım bana uyarı verdi diğer çeviri başlığı ile olabilir Selcen Hanım onu gördüm ama boş bir uyarı değil benimki bir sıkıntı var ki uyarma ihtiyacı hissetmişim. Diğer çevirilere bakma imkanınız (yetkiniz) varsa onlara bakınız.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.