"Are they open on Sunday?"

Çeviri:Pazar günü açıklar mı?

February 13, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

eelma

Arkadaşlar, buraya gelene kadar eminim yüz kere görmüşsünüzdür ama bir de ben söyleyeyim. Eğer, sizin cevabınızın da doğru sayılması gerektiğini düşünüyorsanız, tıpkı bu mesajı yazdığım kutunun altındaki uyarı metninde dediği gibi "problemi rapor et" butonunu kullanmalısınız.

January 12, 2015

suleymanalkaya

"Onlar pazar gununde acik mi "yazdim kabul etmedi

February 16, 2014

krfth

pazar günleri açık mı çok daha doğru olur genel olarak bir dükkan bi pazar açık olup bi pazar kapalı olmaz diye düşünüyorum..

January 3, 2017

SabineBergmann1

ama Duolingo kabul etmedi.

March 13, 2019

SerhatAb

geniş zaman da ''are'' da mı kullanılıyormuş ?

October 9, 2017

Smeyra582244

Sanırım bu bir isim cümlesi o yüzden de genis zamandaki gibi open acmak yerine açık olmak manasında kullanılmış. Doğruluğu konusunda yardımcı olabilecek varsa sevinirim

March 30, 2018

Smeyra582244

Bu benim de kafama takıldı

March 30, 2018

CanerSezer1

Arkadaşlar "onlar pazarları açık mı" yazdım doğru dedi. Her iki cümlede de geniş zaman anlamı var. Lütfen birisi yardımcı olsun. Cevaptaki "pazar günü" dediğimizde Türkçe'de içinde bulunduğumuz haftayı kastederiz. Pazarları dediğimizde tüm pazarları kastederiz. Her iki cümlede doğru olduğuna göre İngilizce de anlam olarak hangisi doğru?

February 11, 2019

TunaAcm

Cumle kafanımı karıştırdı? Bak bakalım milletin bu yorumları yardım edermi: Hayır yardım etmekten ziyade kafam daha fazla karıştı saçma ve alakasız cevaplar verip böyle olası gerekirdi veya yorumlara bakmadan ayni soruları tekrar tekrar sormalarıda daha sinir bozucu

April 20, 2019

eren1326

sunday pazar demek ama orda pazar günü yazıyor yani day de yazılması lazım değil mi

May 25, 2016

TAYLORSWFT2

değil :)

March 25, 2018

RyuzakiHideki

Pazar günü açık mı ile pazar günü açıklar mı cümlelerinin farkı nedir?

June 27, 2016

bbkoyuncu

pazarları mı açıklar ile pazar açıklar mı arasındaki fark ne?

November 21, 2016

ZIYAMERTAYDOGDU1

cevap onlar pazar açıkmı olacak

May 9, 2017

MustafaYig14

Onlar pazar gün açık mı? yazdım kabul etmedi kendince şöyle düzeltmiş: "Onlar pazar günü açık mı?"

June 19, 2017

ImportantSecret

pazar günü açıklar mı? yazdım yanlış dedi altta doğru cevap kısmında da "onlar pazar açık mı?" yazıyor.:((

August 12, 2017

dolphinejk

Bir şeyi açıklamak gibi olmuş saçma

June 9, 2018

Merkur16

benim anladığım kadarıyla açık olmak fiilini çoğul anlamda yazmışlar yani açıklar mı they olduğu için. yoksa bir şeyi açıklamak ifade etmek anlamımda kullanmamış ama yine de açık mı kelimesi açıklar mı kabul edilmeliydi

September 8, 2018

Ahmetnce6

Bu geniş zaman. Neden simple present tense gibi çevrilmiş?

February 10, 2019

LunaWilwardd

Onlar pazar mı açık yazdım kabul etmedi ya

March 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.