A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiúk megeszik az ételt."

Fordítás:The boys eat the meal.

4 éve

9 hozzászólás


brutus01

A food a hideg ételekre használatos , általánosan az élelmiszer, a meal pedig meleg, főtt, sült ételekre használt szó.

4 éve

Mr.Crazy

Köszönöm, ez hasznos magyarázat.

2 hónapja

FerencBerei

A food általánoságban kaja, a meal, inkább készétel.

4 éve

bomci2

Mi a különbség a food és a meal között?

4 éve

fectroll
fectroll

Az első hozzászólásban írva vagyon, hogy miért, de a The boys eat the meal és a The boys eat the food is jó.

4 éve

MihalyneBorbely

miert a boy kapja az s ragot, miert nem az eat?

4 éve

JVeronika

boy= fiú, boys= fiúk. Ha az eat kapja az "s"-t akkor az azt jelenté, hogy ő eszik she/he eats

4 éve

veszpi.gyu

Mert többesszám a fiúk...

4 éve

csaba.moln

Mert tobbesszam,h fiuk

4 éve