Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"A fiúk megeszik az ételt."

Translation:The boys eat the meal.

0
4 years ago

9 Comments


brutus01

A food a hideg ételekre használatos , általánosan az élelmiszer, a meal pedig meleg, főtt, sült ételekre használt szó.

12
Reply14 years ago

Mr.Crazy

Köszönöm, ez hasznos magyarázat.

0
Reply2 months ago

FerencBerei

A food általánoságban kaja, a meal, inkább készétel.

2
Reply4 years ago

bomci2

Mi a különbség a food és a meal között?

0
Reply4 years ago

fectroll
fectroll

Az első hozzászólásban írva vagyon, hogy miért, de a The boys eat the meal és a The boys eat the food is jó.

0
Reply4 years ago

MihalyneBorbely

miert a boy kapja az s ragot, miert nem az eat?

0
Reply4 years ago

JVeronika

boy= fiú, boys= fiúk. Ha az eat kapja az "s"-t akkor az azt jelenté, hogy ő eszik she/he eats

5
Reply4 years ago

veszpi.gyu

Mert többesszám a fiúk...

2
Reply4 years ago

csaba.moln

Mert tobbesszam,h fiuk

0
Reply4 years ago