1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want me to answer the…

"Do you want me to answer the question?"

Çeviri:Soruyu benim yanıtlamamı ister misin?

February 13, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

Lingosia

do you ask me to answer the question ? I think this answer is true.

August 18, 2019

Mehmet_Sukru

Bu cümlenin aşağıdaki gibi doğru bir başka çevirisi daha var zannedersem. "Benim soruya cevap vermemi istiyor musun?"

February 13, 2014

Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

February 13, 2014

GalaSilva1

Soruyu benim yanıtlamamı ister misin , yanlış oldu. Eklenmeli yanıtlara.

June 3, 2018

GalaSilva1

Pardon, benim soruyu yanıtlamamı ister misin demişim. İkisi de aynı anlam oysaki.

June 3, 2018

Velikaraki

Soruyu cevaplamamı ister misin?

July 16, 2018

sonterekeme

Arkadaş yazmıs "soruyu cevaplamamı istermisin" diye neden eksi vermişsiniz merak ettim çok biliyorsanız eksi vereceğinize yanlış ne ise onu anlatın

February 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.