Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do you want me to answer the question?"

Çeviri:Soruyu benim yanıtlamamı ister misin?

4 yıl önce

5 Yorum


Mehmet_Sukru

Bu cümlenin aşağıdaki gibi doğru bir başka çevirisi daha var zannedersem. "Benim soruya cevap vermemi istiyor musun?"

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

GalaSilva1

Soruyu benim yanıtlamamı ister misin , yanlış oldu. Eklenmeli yanıtlara.

2 ay önce

GalaSilva1

Pardon, benim soruyu yanıtlamamı ister misin demişim. İkisi de aynı anlam oysaki.

2 ay önce

Velikaraki

Soruyu cevaplamamı ister misin?

1 ay önce