"On zwraca kapelusz."

Tłumaczenie:He returns the hat.

4 lata temu

15 komentarzy


Xotor

Poprawne tłumaczenie: He is giving the hat. - Czy nie powinno być? He is giving back the hat?

4 lata temu

xmoniczkax.567

Poprawne tłumaczenie - He returns the hat. To drugie kompletnie nie pasuje. Jego tłumaczenie - on daje tyłem kapelusz. ''Giving'' znaczy dawać, a nie zwracać :) Pozdrawiam!

3 lata temu

olgajka

Powinno

2 miesiące temu

majki_
majki_

Zgadzs sie ale zwracac to give back a nie give. Powinno bycpoprawne gives back

4 lata temu

kichas

przecież tu jest napisane /zwraca/ a nie /oddaje z powrotem/, chodzi o te konkretne tłumaczenie

4 lata temu

SoniaSocis

W jezyku polskim "zwracać" oznacza to samo co "oddać z powrotem" " he give back hat?"

4 lata temu

wiki0051

...hmm a powinno byc "He gives back the hat." Bo tak napisalam i mi nie zaliczylo to dziwne hmm...

1 rok temu

romekloza

Powinno być odwraca a nie zwraca. Przez to nie zrozumiałem!

1 miesiąc temu

GandalfOro

give back = return w tym kontekście szanowny Panie tłumaczu

10 miesięcy temu

MagorzataK9

Ja tez uważam, że powinno byc give back

3 lata temu

Ryszard.PM

Czy wymowa hat nie powinna być inna? Brzmi jak H-@

1 rok temu

Asmox1

To zdanie jest bez sensu

3 lata temu

KamilN3

She brings back hat jest źle?

2 lata temu

nabyta

Podejrzewam, że w innym dziale będziemy używać "to be" + verb z końcówką -ing (Present Continuous, teraz używamy Present Simple) Zgadza się?

4 lata temu

buskes76

Tak ale faktycznie w Present Simple to zwraca notorycznie ten kapelusz... to trochę bez sensu chyba... więc faktycznie nawet w zdaniu bez kontekstu powinien być raczej Present Continuous

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.