"However, there is a little water."

Tłumaczenie:Jednakże, jest trochę wody.

4 lata temu

20 komentarzy


Kanna91

Czemu nie może być: "Jednakże tam jest trochę wody", przecież "there" to "tam".

4 lata temu

Dmk880

"Jednakże jest mało wody" pokazuje błąd do jednakże oraz mało(nieco). Przecież to to samo Oo

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

chodzi o to, że "there is little water" znaczy, że jest mało wody i jest stwierdzeniem negatywnym, a "there is a little water" oznacza, że jest trochę wody (niedużo, ale zdanie ma wydźwięk pozytywny)

4 lata temu

Xotor

Aczkolwiek nie jest poprawnym tłumaczeniem słowa 'however'?

4 lata temu

jozfran

Zgłaszaj to co uważasz za błąd, klikając na flagę, "zgłoś problem"

4 lata temu

kociara567
kociara567

Od kiedy woda jest policzalna?

4 lata temu

Lukasenko2525

Moglo by byc zdanie bez there?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

nie

4 lata temu

marysia98

Nie rozumiem czemu musi być tam te 'there'? Wytłumaczy mi to ktoś ? Tak prosto

4 lata temu

elwirka11

"There is little water.."- dla mnie to oznacza ze :..tam gdzies jest malo wody..

3 lata temu

robertkul1

Jednak tam jest mało wody- tego zdania nie akceptuje. Sens im nie odpowiada?

2 miesiące temu

Ela221857

"Mimo wszystko tu jest mało wody" nie zaliczyło odpowiedzi

1 miesiąc temu

arhena3

A czemu nie "Jednak tu jest trochę wody"?

2 tygodnie temu

bernardyna

Nie wiem gdzie zrobilam błąd. Nie widzę różnicy pomiędzy moim zapisem a waszym.

4 lata temu

rahim373

Jednakże tam jest troszeczkę wody. Przecież "there" to "tam" a "a little" to "troszeczkę"

4 lata temu

Krzysztof176889

"Jakkolwiek jest mało wody" - również jest poprawne.

7 miesięcy temu

michal595142

Wody jest malo -niezalicza

6 miesięcy temu

MariaGolin

Moim zdaniem odpowiedź jest poprawna

6 miesięcy temu

RyszardSto

no i tu się w k.....em- czepialstwo żenujące

6 miesięcy temu

Ula44521

A dlaczego nie moze byc "mimo wszystko"etc?

5 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.