"The menu"

Çeviri:Menü

February 13, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

34Oguz37

"di menyu" nedir Allah kahretmesin sizi "the man you" yazdım :D

March 4, 2014

sedatsahinss

Afedersin kardesim The man you diye kelime dizimi olabilir mi acaba bunu da dusunmekte fayda var.

January 24, 2015

cagataycoml

Gerçekten çok saçma anlamı "Adam sen" oluyor.

April 27, 2015

eyll972443

Ahahhaa allahım ya çok iyi

August 5, 2015

Selcen_Ozturk

öyle okunuyor

March 4, 2014

iclal6

o zaman the book derken kitap diyorsak baştaki the yi saymıyoruz

May 3, 2015

zge607848

Bilmiyorduk

February 1, 2019

burrcusezgin

doğru cevapladığımız değilde , hatalı cevapladığımız soruları tekrar karşımıza tekrar çıkartsalar daha şahane olucak.

August 5, 2015

mehmet218991

The ne ise yariyor nee

July 18, 2015

Mr.UTAL

The artikeldir. Almancadaki "das-, der-, die-" gibi.

July 3, 2016

Ceren742644

The yı koymamızın sebebi ne? Yada koymasakta olurmu?

February 27, 2018

Ela327466

Çok saçma

March 17, 2018

Sinanzdemi6

Biraz sıkıcı biraz eğlenceli

January 15, 2016

speakNGili

türkçe yazmalıydın bir de yazılışı var

March 15, 2016

1997devran

saçmalık

June 15, 2016

Eneskpnr

Ne menüymüş

September 24, 2016

sevvalsari03

menu yazinca kabul etmiyor onun yuzunden puan kaybettim

October 13, 2016

buse_ylmz_08

bir menü dedim doğru cevap menü yazıyor

July 13, 2017

areyoudisko

menü yerine menu yazanlar derneği tık.

July 23, 2017

EceHaydar

Ay sinir oldum

October 3, 2017

HadiKayse

menü türkçe bir kelime değil

October 12, 2017

Cem16999

Bi bu menu sözcüğünden bi de girls den YILDIM GAYRI . Kaçıncıya soruyosunuz hacım yaw

May 8, 2019

ARASBABA1

Cevap menü olacak

May 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.