"The menu"

Çeviri:Menü

4 yıl önce

23 Yorum


34Oguz37

"di menyu" nedir Allah kahretmesin sizi "the man you" yazdım :D

4 yıl önce

sedatsahinss

Afedersin kardesim The man you diye kelime dizimi olabilir mi acaba bunu da dusunmekte fayda var.

3 yıl önce

cagataycoml

Gerçekten çok saçma anlamı "Adam sen" oluyor.

3 yıl önce

eyll972443

Ahahhaa allahım ya çok iyi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

öyle okunuyor

4 yıl önce

iclal6

o zaman the book derken kitap diyorsak baştaki the yi saymıyoruz

3 yıl önce

burrcusezgin

doğru cevapladığımız değilde , hatalı cevapladığımız soruları tekrar karşımıza tekrar çıkartsalar daha şahane olucak.

3 yıl önce

mehmet218991

The ne ise yariyor nee

3 yıl önce

Mr.UTAL

The artikeldir. Almancadaki "das-, der-, die-" gibi.

2 yıl önce

Ceren742644

The yı koymamızın sebebi ne? Yada koymasakta olurmu?

9 ay önce

Ela327466

Çok saçma

8 ay önce

TriedStudent123

the kelimesi çoğullarrın başına gelmiyormuydu?

3 yıl önce

Sinanzdemi6

Biraz sıkıcı biraz eğlenceli

2 yıl önce

speakNGili

türkçe yazmalıydın bir de yazılışı var

2 yıl önce

AsyaGeziyo

Ya asıl Türkçesi mönü dür menü değil! mönü kabul etmiyor

2 yıl önce

1997devran

saçmalık

2 yıl önce

Eneskpnr

Ne menüymüş

2 yıl önce

sevvalsari03

menu yazinca kabul etmiyor onun yuzunden puan kaybettim

2 yıl önce

havinnamli

Seslendirme çok kötü

2 yıl önce

buse_ylmz_08

bir menü dedim doğru cevap menü yazıyor

1 yıl önce

areyoudisko

menü yerine menu yazanlar derneği tık.

1 yıl önce

EceHaydar

Ay sinir oldum

1 yıl önce

HadiKayse

menü türkçe bir kelime değil

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.