Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The menu"

Çeviri:Menü

0
4 yıl önce

31 Yorum


34Oguz37

"di menyu" nedir Allah kahretmesin sizi "the man you" yazdım :D

38
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

öyle okunuyor

6
Cevap ver4 yıl önce

sedatsahinss

Afedersin kardesim The man you diye kelime dizimi olabilir mi acaba bunu da dusunmekte fayda var.

6
Cevap ver3 yıl önce

cagataycoml

Gerçekten çok saçma anlamı "Adam sen" oluyor.

1
Cevap ver3 yıl önce

eyll972443

Ahahhaa allahım ya çok iyi

0
Cevap ver3 yıl önce

eyll972443

Ahahahaahha

0
Cevap ver3 yıl önce

Sevim1905

Heheheh

0
Cevap ver2 yıl önce

iclal6

o zaman the book derken kitap diyorsak baştaki the yi saymıyoruz

9
Cevap ver3 yıl önce

burrcusezgin

doğru cevapladığımız değilde , hatalı cevapladığımız soruları tekrar karşımıza tekrar çıkartsalar daha şahane olucak.

3
Cevap ver33 yıl önce

mehmet218991

The ne ise yariyor nee

1
Cevap ver3 yıl önce

1997devran

saçmalık

1
Cevap ver2 yıl önce

Mr.UTAL

The artikeldir. Almancadaki "das-, der-, die-" gibi.

1
Cevap ver2 yıl önce

Ceren742644

The yı koymamızın sebebi ne? Yada koymasakta olurmu?

1
Cevap ver5 ay önce

Ela327466

Çok saçma

1
Cevap ver4 ay önce