1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The menu"

"The menu"

Çeviri:Menü

February 13, 2014

36 Yorum


34Oguz37

"di menyu" nedir Allah kahretmesin sizi "the man you" yazdım :D


sedatsahinss

Afedersin kardesim The man you diye kelime dizimi olabilir mi acaba bunu da dusunmekte fayda var.


Kumsal...

Doğru söylüyorsun sedatsahinss


cagataycoml

Gerçekten çok saçma anlamı "Adam sen" oluyor.


DursunAYYK

The menu:Menü demek


NLAY30538

Çok güzel bir hayal gücün var gerçekten tebrik ederim


iclal6

o zaman the book derken kitap diyorsak baştaki the yi saymıyoruz


Lostark_Bard

Hayır sayıyorsun ama Türkçe'de karşılığı yok. Mesala iclal6 adlı kullanıcı çok iyi.The iclal6 benim en iyi arkadaşım. Neden The kullandım ? çünkü artık seni biliyorlar. Bilinen bir şeyi belirtirken The kullanırız.


Kumsal...

Türkçede bazen the bir yerine geçer Lostark


burrcusezgin

doğru cevapladığımız değilde , hatalı cevapladığımız soruları tekrar karşımıza tekrar çıkartsalar daha şahane olucak.


buse_ylmz_08

bir menü dedim doğru cevap menü yazıyor


Ceren742644

The yı koymamızın sebebi ne? Yada koymasakta olurmu?


AGreatPotterhead

Tam da okunduğu gibi okuyorum bir kabul edemedi.Neymiş "the"yı doğru, "menu"yu yanlış söylüyormuşum.


mehmet218991

The ne ise yariyor nee


Kumsal...

Bazen bir anlamında kullanılır


Sinanzdemi6

Biraz sıkıcı biraz eğlenceli


speakNGili

türkçe yazmalıydın bir de yazılışı var


Mr.UTAL

The artikeldir. Almancadaki "das-, der-, die-" gibi.


sevvalsari03

menu yazinca kabul etmiyor onun yuzunden puan kaybettim


GizemNazAtes

The nin needen kullanildigini sordugumda bana mesela book kitap the book kitabi demek demistiler. Ama burada the menu yaziyo o zamn menuyu olur ama sacma ve bende oype yazdim yanlis dedi tum canlarimda bu yuzden bitti


REMATYEDAY

Menü yerine menus diyo yardım edin pls


Glnar983788

Sözü düz yazsam bele sehf aldı


Rumeysa-09-

Okunuşu biraz zor


Onat210560

Sesimi almıyor direk ses hatası veriyor o yüzden seviye atlayamıyorum


YavuzSelim282205

Baya zordu cevap çözerken terledim


aynr157372

menüyü yazdim yanlis dedi ❤❤ the neden var o zamn


Feyzi11

Hep programı iyileştirmek için çalışıyoruz veya iyileştirme için geri bildirüm yapın falan gibi bazı ibareler var. Ama program 2 yıldır sadece parasal yöden iyileşiyor. İyileşmeside fiyatın giriderek artması. Programda gerçekten iyileşen gelişen değişen bişey yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.