A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The coat is purple."

Fordítás:A kabát lila.

0
4 éve

11 hozzászólás


rosapantopon

"a kabát bíbor" - miért nem jó?

3
Válasz4 éve

nkatika

Jónak kell lennie, jelentsd!

5
Válasz4 éve

tarrferi

Ugyanebbe futottam bele én is, jelentem, tán javítják.

2
Válasz4 éve

srzhj

Hogy kell jelenteni?

3
Válasz3 éve

vasvariistvan

Kattints a zászló jelre.

0
Válasz3 hónapja

kaizermate

Én is!

1
Válasz2 éve

Lord_Raven

Nálam már elfogadta!

1
Válasz3 éve

mbruno2005

Én lesek mindig és amit felajánl annak jónak kéne lennie

1
Válasz3 éve

webeme

A kabát nem egyelö a kabátommal

2
Válasz2 éve

JnosReinha

Nálam se jött be a bíbor...

1
Válasz4 éve

Szigecsnro1

én azt írtam hogy a kabát lila de a gép szerint bíbor a jó

0
Válasz1 éve