A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Amint ő eszik, én iszom."

Fordítás:As soon as he eats, I drink.

0
4 éve

6 hozzászólás


andraaska

Felkínálja az amint-ra az "as"-t, de hibának veszi!

2
Válasz4 éve

erigaga

"as soon" inkabb azt jelenti mihamarabb." As" lenne a megoldas szerintem.

2
Válasz4 éve

Jpiroska

Én is as-t írtam és persze nem jó. Máskor meg az tetszik neki, ha visszafelé fordításnál amintként fordítom.

1
Válasz4 éve

Shibelion

Tévedtek, ez így jó. As = mint;

as soon as = (többek között) amint.

1
Válasz4 éve

Bagyes
Bagyes

Akkor a mondat így szól? "Amint hamarosan ő eszik, én iszom." Csak azért kérdezem mert Te a soon-nal nem foglalkoztál. Elég kitekert mondat. A soon minek?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Olvasd át figyelmesebben azt, amit írtam. As soon as = amint Benne van a soon...

És azért kell bele, mert nélküle így nézne ki a mondat: As as she eats, I drink.

De még ha az egyik as-t ki is vennénk, a mondat első felének jelentése teljesen megváltozna: As she eats, I drink. = Ahogy ő eszik, én iszom.

0
Válasz14 éve