1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman speaks."

"The woman speaks."

Çeviri:Kadın konuşur.

February 13, 2014

41 Yorum


elacannnn

Kadin konuşur


smeyyeYaln

O kadın konuşuyor da olabilir


Zbeyde802610

Ama orada the diyo bu yüzden olmaz


simay2007

her kadın konuşacak diye bir şey yok


Yamur408821

Ya ama doğru soyleyince yanlış diyor


mutlu51309

Butun kadinlar konusuyor, susanı gormedim


r33ww

Kadın konuşur. Susarsa sıkıntı.


RuRu723126

The woman bir yerde kadin diyor bir yerde kadinlar olarak aliyor bu nasil?


Semih970606

Woman = kadın Women= Kadınlar


Adem486184

Wom'a'n kadin , wom'e'n kadinlar


Polyana_44

Woman :kadın Women :kadınlar


efe577371

Çok iyi bir ingilizce uygulamasi


Ceylin591950

Kadın konuşur işte


h.beyza.

"Speak" ve "talk" arasındaki fark nedir?


nisanur908394

I speak bir kalıptır I am talk bir kalıptır


Ervanur614958

Speak'in konuşuyor mu yoksa biliyor mu olduğunu nasıl anlıyoruz?


bayankuss1

Neden kadın konuşuyor olmuyor?


smailKaram2

Kadinlar hep konusur ki


seyhan978252

o kadın biliyor neden olmuyor


Like_a_freedom

Şu speaks kelimesini bir benmi lafza getiremiyorum kabul etmiyor


Tue815847

Kadın konuşur olmalı eminim


Imfromturk

Anlamiyo seslide bir turlu


SMETPRO1

Yav kardeşim başta öğrenmedikmi the çoğul yapmıyomu the woman ne zamandan beri kadın oldu!!


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu ne anlama geliyor? : biz Kadınlar konoşurlar?


lionkate9867

    Speaks biliyorum ya da konuşuyorum demek değil mi?


RoyeminaAs

    Ben doğru yapıyorum ama o yanlış çıkartıyor


iremceylin3

    Tho diyo sanki the diyeceğine öyle duydum ben


volkan211825

    Bu uygulama cok gereksiz


Adem486184

    Speek = konusmak mi bilmek mi


Adem486184

    Speak konusmak mi bilmek mi


Meltem555015

    niye kadın konuşuyor olmuyo


Sena935641

    Ben bilir yaptım diğerlerinde speak İn bir diğer anlamı bilir saçma bence


Sena935641

    Kadın biliyor neden olmuyor


enesmert6

    Kadın konuşuyor da olabilir

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.