1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman speaks."

"The woman speaks."

Çeviri:Kadın konuşur.

February 13, 2014

40 Yorum


smeyyeYaln

O kadın konuşuyor da olabilir


Ahmetbabo4

Evet ayn katıliyom


SuatAhmet

Orda he she yada it varsa o kadın konuşuyor olabilir


Songl953248

Kadın kelimesi sadece she kullanır. He ve it olamaz yani


Zbeyde802610

Ama orada the diyo bu yüzden olmaz


elacannnn

Kadin konuşur


simay2007

her kadın konuşacak diye bir şey yok


mutlu51309

Butun kadinlar konusuyor, susanı gormedim


Yamur408821

Ya ama doğru soyleyince yanlış diyor


r33ww

Kadın konuşur. Susarsa sıkıntı.


RuRu723126

The woman bir yerde kadin diyor bir yerde kadinlar olarak aliyor bu nasil?


Semih970606

Woman = kadın Women= Kadınlar


efe577371

Çok iyi bir ingilizce uygulamasi


Ceylin591950

Kadın konuşur işte


h.beyzatekeli

"Speak" ve "talk" arasındaki fark nedir?


nisanur908394

I speak bir kalıptır I am talk bir kalıptır


smailKaram2

Kadinlar hep konusur ki


bayankuss1

Neden kadın konuşuyor olmuyor?


seyhan978252

o kadın biliyor neden olmuyor


BayramYazici

Şu speaks kelimesini bir benmi lafza getiremiyorum kabul etmiyor


Tue815847

Kadın konuşur olmalı eminim


Imfromturk

Anlamiyo seslide bir turlu


SMETPRO1

Yav kardeşim başta öğrenmedikmi the çoğul yapmıyomu the woman ne zamandan beri kadın oldu!!


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu ne anlama geliyor? : biz Kadınlar konoşurlar?


lionkate9867

    Speaks biliyorum ya da konuşuyorum demek değil mi?


RoyeminaAs

    Ben doğru yapıyorum ama o yanlış çıkartıyor


iremceylin3

    Tho diyo sanki the diyeceğine öyle duydum ben


volkan211825

    Bu uygulama cok gereksiz

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.