"The woman speaks."

Çeviri:Kadın konuşur.

February 13, 2014

32 Yorum


smeyyeYaln

O kadın konuşuyor da olabilir

October 29, 2014

Ahmetbabo4

Evet ayn katıliyom

June 20, 2019

zeynep997755

Aynen

May 2, 2017

SuatAhmet

Orda he she yada it varsa o kadın konuşuyor olabilir

February 8, 2019

Songl953248

Kadın kelimesi sadece she kullanır. He ve it olamaz yani

August 2, 2019

Zbeyde802610

Ama orada the diyo bu yüzden olmaz

March 21, 2019

eyda691143

Ayn

July 5, 2019

elacannnn

Kadin konuşur

May 20, 2016

simay2007

her kadın konuşacak diye bir şey yok

February 3, 2016

mutlu51309

Butun kadinlar konusuyor, susanı gormedim

December 27, 2018

Bedirhan979517

lannnnn gerizekalı

February 20, 2019

Yamur408821

Ya ama doğru soyleyince yanlış diyor

December 16, 2018

Yamur408821

Bence çok saçma

December 16, 2018

r33ww

Kadın konuşur. Susarsa sıkıntı.

October 23, 2017

elifsevim08

Basit

June 17, 2016

RuRu723126

The woman bir yerde kadin diyor bir yerde kadinlar olarak aliyor bu nasil?

July 21, 2018

Semih970606

Woman = kadın Women= Kadınlar

August 30, 2018

efe577371

Çok iyi bir ingilizce uygulamasi

January 2, 2018

Ceylin591950

Kadın konuşur işte

March 20, 2018

h.beyzatekeli

"Speak" ve "talk" arasındaki fark nedir?

July 6, 2018

nisanur908394

I speak bir kalıptır I am talk bir kalıptır

January 17, 2019

smailKaram2

Kadinlar hep konusur ki

October 21, 2018

bayankuss1

Neden kadın konuşuyor olmuyor?

February 11, 2018

seyhan978252

o kadın biliyor neden olmuyor

November 5, 2018

OnurOZTURK

Aynen

December 29, 2018

BayramYazici

Şu speaks kelimesini bir benmi lafza getiremiyorum kabul etmiyor

January 31, 2019

Tue815847

Kadın konuşur olmalı eminim

February 23, 2019

Imfromturk

Anlamiyo seslide bir turlu

March 25, 2019

haim723763

Kadın konuşur

March 31, 2019

SMETPRO1

Yav kardeşim başta öğrenmedikmi the çoğul yapmıyomu the woman ne zamandan beri kadın oldu!!

April 15, 2019

[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu ne anlama geliyor? : biz Kadınlar konoşurlar?

    July 26, 2019

lionkate9867

    Speaks biliyorum ya da konuşuyorum demek değil mi?

    October 9, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.