Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman speaks."

Çeviri:Kadın konuşur.

4 yıl önce

87 Yorum


smeyyeYaln

O kadın konuşuyor da olabilir

3 yıl önce

zeynep997755

Aynen

1 yıl önce

zehra277520

Slm

10 ay önce

Cneyt169544

Slm

6 ay önce

Cneyt169544

Slm

6 ay önce

asya630848

Aynen

5 ay önce

Haggra
Haggra

O kadın manasına gelmesi için "That woman" yazmalıydı. "The woman" daki "the" definite article oluyor yani sadece nitelediği ismin belirli olduğunu anlatıyor. Yani hangi kadından bahsettiğini biliyoruz.

2 yıl önce

_buse_1

This dememiş o olmuyor

3 yıl önce

yesim49

Bence de bu şekilde daha doğru hatta

3 yıl önce

simay2007

her kadın konuşacak diye bir şey yok

2 yıl önce

elacannnn

Kadin konuşur

2 yıl önce

elifsevim08

Basit

2 yıl önce

Erkin298438

Zor

1 yıl önce

Erkin298438

Evet

1 yıl önce

r33ww

Kadın konuşur. Susarsa sıkıntı.

10 ay önce

efe577371

Çok iyi bir ingilizce uygulamasi

8 ay önce

RuRu723126

The woman bir yerde kadin diyor bir yerde kadinlar olarak aliyor bu nasil?

2 ay önce

Semih970606

Woman = kadın Women= Kadınlar

3 hafta önce

Sema688817

Olur

8 ay önce

Ceylin591950

Kadın konuşur işte

6 ay önce

h.beyzatekeli

"Speak" ve "talk" arasındaki fark nedir?

2 ay önce

TunaUurlu

"Kadın konuşmacı" doğru olmaz mı ?

1 ay önce

Caeuk

Çok doğru :)

1 ay önce

R369

Konuşmasa şaşardım zaten

11 ay önce

Bykush1
Bykush1

THE WOMAN SPEAKS YOU SHUT UP.

5 ay önce

HANDANGLST

Kadınlar hep konuşacak diye bişey yok

1 yıl önce

yqul8

Yapan feminist galiba aq mzcmsmxm

4 ay önce

samed863960

. . . Ok

1 yıl önce

Grkem346060

Eee amk fakirleri her boka yorum atip aglamayin sikicem amk gidin ozel kursa o zaman

1 yıl önce

duo223353
duo223353

Bence kendine diyorsun

9 ay önce

sa7kpG

Konuşuyor da olur.Bence

10 ay önce

AyDilge5

Yanlış söylüyor

9 ay önce

Sema688817
<pre> ÖNEMLİ YORUM </pre>

Arkadaşlar hepsi doğru diyemem çünkü yanlışlarınızda var. Ammada jüri gibi davrandım. Tamam ben derse başladım

8 ay önce

vedatAltnt1

Okuyorum ama anlamıyoooooooor

8 ay önce

musa258771

Xjdjndjxjcjcjcjcjccjc

7 ay önce

bayankuss1

Neden kadın konuşuyor olmuyor?

7 ay önce

Medet758168

Nuxy1ey37yrğxbhrufhxgr

6 ay önce

bmu16

Baksana ne yapıyor

5 ay önce

Kadri836220

Mikrofonda biraz takılıyorum

1 yıl önce

Glsm546011

Söylediğimi duymadı

1 yıl önce

nefesgne

çevirisini mi yapacıaz toksa telaffuz mu

1 yıl önce

duo223353
duo223353

Bu soruda telaffuzunu yapacağız.

9 ay önce

Bykush1
Bykush1

Kişilere göre farklılık gösteriyor. Bende yazma vardı. Ne yapılacağı yazar.

5 ay önce

CigdemMaku1

Malsın

11 ay önce

Fatos963508

Kadın konuşuyor daha uygun geldi bana. Ama yine de doğru cevap verdim.

6 ay önce

EErdgdu

Kadınlar konuşuyor olmuyor mu

3 yıl önce

Haggra
Haggra

"Women speak" deyince öyle oluyor. Woman kadının tekil hali, yani kadın olmalı.

2 yıl önce

sefanuri63

Womans olursa kadinlar oluyo kardesim

3 yıl önce

ilginyy

'Women' olursa kadınlar oluyor.

10 ay önce

Keremxddxdd

ben anlayamadım

3 yıl önce

Keremxddxdd

bence de olmalı

3 yıl önce

Sema688817

Kanka kerem nasılsın benim Sema.

8 ay önce

Keremxddxdd

x

3 yıl önce

Keremxddxdd

:D

3 yıl önce

furkanserkan

Recebe anlatırken aklımdakini unuttum

3 yıl önce

guldehan0

valla :)

3 yıl önce

gkhan.a

Bu "speaks" e neden geniş zaman takısı geldi ? Bi tek geniş zaman He/She/It de gelmiyo mu

2 yıl önce

Haggra
Haggra

The woman = She

2 yıl önce

Sema688817

Eee

8 ay önce

JokerKendi

Bence çok güzel bir uygulama bana bile ilk açtığımda faydası oldu

2 yıl önce

JokerKendi

Bu arada ben kızım

2 yıl önce

fatmasava1

the orada sadece süs bir anlam katmıyor

1 yıl önce

ZmrtYiit

Soyle digimi duymuyor

1 yıl önce

Hasanener2

İngilizce zor yav gittikçede zorlaşacak

1 yıl önce

deniz615881

Kadınlar konuşur oluyo galiba

1 yıl önce

AycanErken

Fxvn

10 ay önce

ZeynepBekt

Pardonda ses vardi burda bu kadarli yeter diye beni atti yaaaaaaa salak duolingo

1 yıl önce

Lavin638543

Kadın konuşur değil kadinlar konuşur olmali bencede

1 yıl önce

Yamur806406

Hahaha

1 yıl önce

Yamur806406

Ol muyo

1 yıl önce

reyhanzdem8

beni anlamadı

1 yıl önce

ResulKapla

Kadın konuşur yazacaktım ama kadın yazıp tamama bastım

1 yıl önce

ahsennisa2

ya okuyorum anlamıyo

1 yıl önce

nilay599079

Ha o kadın konuşur ha kadın konuşur

1 yıl önce

duoligo2310987

ne saçma şey varsa beni buluyooo

2 yıl önce

MehmetAli7

Am is are niye almıyor bu cümleler?

4 yıl önce

ilginyy

Kardeşim 'She' ile birlikte kullanılan 'is' aslında fiildeki 's' takısıdır. Geniş zamanda kullanıldığı için fiile getirilir.

10 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

am is are geniş zamanda fiil yoksa, yüklem isimse sıfatsa konur. fiille beraber kullanılmaz.

4 yıl önce

feyzullah61

Am is are yardimci fiildir fiil var zaten onlar kullanilmaz

4 yıl önce

sercangodr

speak sonuna s aldigi icin women olmasi gerekmiyor mu?yoksa s 3. tekilden mi geliyor anlamadim

4 yıl önce

MeltemKara1

Kadın(woman) yani he she it gibi tekil şahıslar 's' takısı alır, kadınlar(women) ise coguldur takı almaz.

4 yıl önce

MuratSuvac

Women cogulsa kadinlar konusuyoru kabuk etmedi

4 yıl önce

Menora11.

Women değil, woman yazıyor soruda.

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Cunku kadinlar konusur demen gerekirdi

4 yıl önce

oozkanA

Women olursa kadınlar olur woman olursa kadın olur bilgin yanlış canım

4 yıl önce

dilkesin

Women kadınlar woman kadın demektir

3 yıl önce

krmrgns

Büyük harfle küçük harfle farketmez ikiside kadın olur tamam mı?

3 yıl önce