1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman speaks."

"The woman speaks."

Çeviri:Kadın konuşur.

February 13, 2014

68 Yorum


elacannnn

Kadin konuşur


smeyyeYaln

O kadın konuşuyor da olabilir


r33ww

Kadın konuşur. Susarsa sıkıntı.


simay2007

her kadın konuşacak diye bir şey yok


Yamur408821

Ya ama doğru soyleyince yanlış diyor


mutlu51309

Butun kadinlar konusuyor, susanı gormedim


efe577371

Çok iyi bir ingilizce uygulamasi


RuRu723126

The woman bir yerde kadin diyor bir yerde kadinlar olarak aliyor bu nasil?


Semih970606

Woman = kadın Women= Kadınlar


Adem486184

Wom'a'n kadin , wom'e'n kadinlar


Polyana_44

Woman :kadın Women :kadınlar


Ervanur614958

Speak'in konuşuyor mu yoksa biliyor mu olduğunu nasıl anlıyoruz?


Ceylin591950

Kadın konuşur işte


h.beyza.

"Speak" ve "talk" arasındaki fark nedir?


nisanur908394

I speak bir kalıptır I am talk bir kalıptır


Tue815847

Kadın konuşur olmalı eminim


AyhanTatl

Doğru desem bile yanlış diyor:(


bayankuss1

Neden kadın konuşuyor olmuyor?


seyhan978252

o kadın biliyor neden olmuyor


Like_the_freedom

Şu speaks kelimesini bir benmi lafza getiremiyorum kabul etmiyor


Imfromturk

Anlamiyo seslide bir turlu


silaa_can_58

Ayn anlamiyo seslide


SMETPRO1

Yav kardeşim başta öğrenmedikmi the çoğul yapmıyomu the woman ne zamandan beri kadın oldu!!


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu ne anlama geliyor? : biz Kadınlar konoşurlar?


lionkate9867

    Speaks biliyorum ya da konuşuyorum demek değil mi?


RoyeminaAs

    Ben doğru yapıyorum ama o yanlış çıkartıyor


iremceylin3

    Tho diyo sanki the diyeceğine öyle duydum ben


Adem486184

    Speek = konusmak mi bilmek mi


Adem486184

    Speak konusmak mi bilmek mi


NekiLeBu

    Speak → konuşmak

    ||=---★-★-★---=|/|

    Know → bilmek


Meltem555015

    niye kadın konuşuyor olmuyo


Sena935641

    Ben bilir yaptım diğerlerinde speak İn bir diğer anlamı bilir saçma bence


Sena935641

    Kadın biliyor neden olmuyor


enesmert6

    Kadın konuşuyor da olabilir


Deniz55591

    Simay benim karım lan


YamurElifD1

    kadın konuşuyor yazdım kabul etmedi arasındaki fark ne ?


sude161142

    woman a women yazdim hemen yanlis diyo


-Ayberk-

    kadın konuşur olması gerekmiyormuydu?


Yyy194593

    Dogru söylüyoruz eksik alıyor


eggsbenedictllov

    Ama o The woman a speak değil mi


eggsbenedictllov

    the woman a speak Böyle olmasi gerekmiyor mu?


eggsbenedictllov

    the woman a speak Böyle deil mi?


SudeNaz725587

    Küçücük bir cümle için kırk tan fazla yorum yapmanın anlamı ne ki ?


SudeNaz725587

    "Kadın konuşmacı" denilince yanlış olur hemde çoookk yanlış olur... Anlamsız yani ...


SudeNaz725587

    "Kadın konuşmacı " denilince yanlış olur hemde çoookk yanlış olur... Anlamsız olur yani... çünkü ingulizce olanı ile alakası yok!


Mustafa201022

    Duolingo çok hata yopıyorsun


Mustafa201022

    Duolingo çok hata yopıyorsun


Mehmetyigi781784

    O kadın konuşur olamsı için She woman speaks olursu


Esmanur541381

    Aynısını yazdım kabul etmiyor İlk defa böyle oluyor ya


666Sinem666

    Speak konuşmak mı bilmek mi


NekiLeBu

    Speak → konuşmak

    \=--------★--------=/

    Know → bilmek


ZKua14

    Bence büyük küçük harfli aynı kelime olmasın dikkat dağıtıyor


ali491902

    Aynısını yaziuorum surekli kirmizi veriyor


Erdem234345

    Ben bu uygulamayı sevdim


Erdem234345

    kadın konuşuyor


Salih743873

    kadınlar konuşa konuşa anlaşır

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.