1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar ve oğlanlar yer."

"Kızlar ve oğlanlar yer."

Çeviri:The girls and the boys eat.

February 13, 2014

23 Yorum


ylmzsngl

The ne olunca konulmak zorunda, mesela cümle başında birkere yazınca hatalı oluyor. Her özneden önce mi yazılmalı?


artugyuceler

1 defa kullanmak kapsamaz herseyden once kullanilmali tabi yerinde


EyupErgun

I, you, they olunca eat yazılır fakat sadece he, she olunca s takısı gelir ve eats yazılır. girls veya boys olunca tekil değil çoğul ifade olduğu için they anlamı çıkar ve (girls) (boys)= they eat olur.


thmstf

arkadaşlar the nerde nezaman ullanılır bilen varsa yardım etsin


Kbra952087

Örneğin su water ama suyu derse the water Başka ekmek derse bread ama ekmeği derse the bread


arman.erkin.9

girls and boys eat neden olmuyo


mahirkoak1

Böyle yazılır. The girls and the boys eat.


REM210252

Çünkü başına THE gelmeli


ynstek

Oluyor cevap o zaten :)


yasar27

Neden eats olmuyor farki ne


ahmetgorme

ya drink olurmu hiç yer diyo yer :-)


melo5835

Drink içmek demek


adhelle

girls and boys eat neden olmuyor ya ?


sudemiray2

The yazdım kabul etti


rabias11

birtek the yazarken yanlışlıkla farklı birşey yazmışım kabu edilmiyor


luna.kazan1

the grils and the boys eat


mahirkoak1

Bazı sorularda (the) kelimesi iki uç yerde geçiyor bunlara dikat etmek lazım


Zeynepzcan1

Girls and boys eat deilmi


mahirkoak1

The girs and the boys eat. Olması lazım.


dmr.0nur

"Yer" kelimesi icin "floor place" gibi kelimeler gosteriyor ama cevapta "eat" kullanmama ragmen kabul etti. Farkli kelimeler de mi ayni yola cıkıyor


ebus544507

The özneden öncemi yazılmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.