1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar ve oğlanlar yer."

"Kızlar ve oğlanlar yer."

Çeviri:The girls and the boys eat.

February 13, 2014

10 Yorum


ylmzsngl

The ne olunca konulmak zorunda, mesela cümle başında birkere yazınca hatalı oluyor. Her özneden önce mi yazılmalı?


EyupErgun

I, you, they olunca eat yazılır fakat sadece he, she olunca s takısı gelir ve eats yazılır. girls veya boys olunca tekil değil çoğul ifade olduğu için they anlamı çıkar ve (girls) (boys)= they eat olur.


thmstf

arkadaşlar the nerde nezaman ullanılır bilen varsa yardım etsin


Kbra952087

Örneğin su water ama suyu derse the water Başka ekmek derse bread ama ekmeği derse the bread


Alperen583394

The, bir şeyi belirtir. Mesela herhangi bir ekmek mi yoksa belli bir ekmek mi?


arman.erkin.9

girls and boys eat neden olmuyo


Tuba217179

The koymadim diye yanlis kabul etti fakat buna benzer bir alistirma da programda the koymamisti.kafam cok karisti


zgr643911

Kızlar ve oğlanlar yer derken ne zaman yiyeceği belli olamadığı icin eat degil de eats olması gerekmez miydi?


SeymurSalm2

kizlar ve oğlanlar yer

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.