1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "Це гривня?"

"Це гривня?"

Translation:Is it a hryvnia?

October 13, 2016

7 Comments


grey236

Ukrainian currency


Tielbert

hrYvnIa, гривня


sKjJ10

це завдання не стосується номерів


Tielbert

На захист авторів можу лиш відповісти, що така фраза зазвичай стосується купюри 1 ₴


AnCatDubh

Could this also mean, ‘Is that in hryvnia?’ (e.g. when asking about a price)


Tielbert

I don't think so. If you mean price, you say це коштує одну гривню.

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.