"Tady je ta lampa."

Překlad:Here is the lamp.

před 2 roky

6 komentářů


Prema_R

Prosim o vysvětlení, proč nelze větu napsat: "The lamp is here." Děkuji

před 2 roky

pl4toon
pl4toon

Mam stejny dotaz

před 6 měsíci

radekklon

Take me to zajima Proc ne: The lamp is here.

před 1 rokem

JikHuk

proč nemůže být The lamp is here..

před 9 měsíci

pa2ce2
pa2ce2

Také mám stejnou otázku. Jaké pravidlo určuje pozici "here"?

před 1 měsícem

ChovMart

Podle mne je to proto, že v té větě se zdůrazňuje právě to TADY. A angličtina na to má pravidlo :

Here and there in front position

We can use here and there in front position, with the subject and verb inverted. The most common expressions of this type are here is x, here comes x, there is x, there goes x:

<pre>A: Here’s the CD I said I’d lend you, the Brazilian music. B: Oh, thanks. </pre>
před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.