1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They include you."

"They include you."

Fordítás:Beleszámítanak téged.

February 14, 2014

47 hozzászólás


Diri1

Hogy számítanak be engem, amikor én BESZÁMÍTHATATLAN VAGYOK!


Unauna1

Ha beszámítható vagy akkor nyilván reális a megállapításod tehát beszámíthatatlan vagy viszont ha nem vagy beszámítható akkor tévedsz amikor beszámíthatatlannak tartod magad azaz mégis beszámitható vagy. Ezt be kellene tenni az első leckébe kedvcsinálónak.


karak74

Nagyon jó! Egy újabb matekos? Egy dolgot szeretnék hozzátenni a már-már paradoxon feloldása típusú levezetéshez: Ha valami "nem beszámítható", akkor annak az értéke bizonytalan, kiértékelhetetlen. Tehát nem következetesen hamis!


KatalinBny2

Hát ez nagyon tetszik, pedig már éppen mérges lettem, de elmúlt!!.:)))


ggabi0202

Én kiszámíthatatlan! :-)


TotyaTNG

Kíváncsi lennék akkor, h angolul hogy van az Ők, beleértve téged mondat


AlbertFetc

Szövegkörnyezettől függ. Pl: Did you bring that milk for who? Them, include you. Who go with them? They, include you. Hangsúlyozom csak szerintem.


TotyaTNG

Értem. Köszönöm.


Tolvaj92

Az , hogy "Ők számítanak rád." miért nem jó?


n.k.zsuzsa

They count on you.


Misi441200

"Közéjük tartozol" - ez miért nem jó?


pctm

Ezt elfogadta: "Közéjük tartozol."


plumbum44

Akkor ezt is el kellene fogadnia:Befogadnak téged.


ZoltnRcz

Számolnak veled?


togo59

Vagy... Számítanak rád.


ildikote

elmagyarázhatná valaki ennek a szónak a jelentését értelmezését,,mert csak viszi a szivecskéimet,,,köszi


AdamMersva

ők veled is számolnak inkább nem?


KatalinSol3

"Velük együtt, te is." Hol a hiba? Most már magyarul sem tudok?


bela0830

Beleértenek téged. ????


BiroPeter1

Köztük vagy -ezt elfogadja


Inujassa

Számitanak rád miért nem jó?


szepagigi

A számolnak velem is ezt jelenti


DoraParkanyi

ők belevettek téged?


TiborSchau

Beleértve téged?


L.SV

Nekem csak szimplán nem játszotta le a hangot csak lassítva.


TrpPapa

Az hogy 'Számítanak rád', hogy lenne angolul?


Judit392728

Köztük vagy. Nekem ezt is elfogadta


Judit392728

Köztük vagy. Nekem ezt is elfogadta.


Mria795705

Ilyen magyarba nincs, hogy beleszámítanak, ez a fordítás nem jó. Az jó, hogy számítanak rá.


Harga

Teljesen mást jelen, és angolul is másképp mondják. ((include) Pl: -Tudod hányan lesznek az első csoportban? - Igen. -Magadat is beleszámítottad? -Igen, sőt még téged is beleszámítottalak.) (Számítanak rá. - They count on him.)


Anna138711

Nen fogadja el a beleszàmìtanak tèged, holott ezt ìrja helyesnek . Tudja valaki hogy lehet tùllèpni ezen a kèrdèsen?


Csizma-Dia

Bezsámítanak????? Gratulálok :)


JuditkaB

röhögök :))) bocsánat!


fectroll

Egyenesen diszleksziából... :)))))


BlueFish627

"Őhozzájuk tartozol" miért nem jó?


Harga

Hozzájuk tartozol. - You belong to them.


BlueFish627

Köszönöm a választ, azt hittem, hogy csak az őhozzájuk miatt (hozzájuk helyett) volt rossz az általam felvetett verzió.


PribkTams

Ember ilyet nem mond


BereckiZsolt

ez egy rossz példamondat így magában, főleg hogy kidob 3 féle fordítást az include-ra és erre egy tök más 4. ket fogad csak el a gép.


moliDC

Ők tartalmaznak téged - helyes. Ők tartalmaznak titeket - helytelen. Miért?


csillus09

Teljesen magyartalan fordítás - ez így nagyon ritka - egyéb szövegkörnyezet nélkül.


ldfgh

Hozzájuk tartozol. Miért nem jó


aptg.gabi

Közéjük tartozol elfogadja


BlueFish627

"Őhozzájuk tartozol" miért nem jó?


MeklerRobe

A beleszámolnak is jó kellene, hogy legyen.


BLacee

"Köztük vagy" esetleg? Szerintem ezt is jelenti...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés