1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She writes children's books."

"She writes children's books."

Çeviri:O, çocuk kitapları yazar.

February 14, 2014

23 Yorum


sulampi

ben ''o, çocukların kitaplarını yazar'' diye çevirdim ve doğru kabul etti. fakat altta çıkan ''başka cevaplar'' bölümünde şu cevabın da kabul edilebilir olduğunu gördüm.

''O, çocuk kitapları yazar.''

children çocuklar demek değil mi ? children's da çocukların ? çocuk kitapları demek için child books dememiz gerekmez mi ?


Selcen_Ozturk

gerekmez, yine her zamanki gibi tekrarlıyorum, İngilizcede ve Türkçede çoğulluk tekillik hr zaman uymaz :) bu tip tamlamalar ingilizcede çoğul kelimeyle yapılır, "çocuk kitabı" children's book, "kadın giyim/giysileri" women's clothing, "erkek ayakkabısı" men's shoes, gibi


sulampi

teşekkür ederim :) insan anadiline saplanıp kalınca bu tip semptomlara uğrayabiliyor :)


hidayet275191

Children's yiyelik sahiblik bildirir


HdaverdiKa1

İyi günler Selcen hanım, Child books şeklinde de ( çocuk kitabı ) tamlama olabilir mi ?


Nilay165590

Aynen ben de öyle düşündüm


Sabkal

Madem burda isim tamlamasi var neden children's ve books kelimelerinin üstüne tikladigimizda ayri ayri anlamlari cikiyor.. ve çocuklarin kitaplari seklinde anlamamiza sebep oluyor?? BÖYLE KALIP, TAMLAMA, BIRLESINCE FARKLI ANLAM VEREN SÖZ ÖBEKLERINI de tikladigimizda ayri ayri degilde birlikte anlam verecek sekilde yapsaniz olmaz mi ??


Savas1453

She writes children books. Ne demektir? ( 's ) siz olursa !


nurcan737885

Ben doğru yaptım cevapta dogrusu ile aynı ama yanlış diyor ben anlam veremedim ?????? :(


ikbal.k

Cocuklarin kitaplarina yazar neden olmuyor


ankaraoran

Cocuklarin kitaplarini o yazar. Dedim kabul edilmedi. Sebep?


mfsunp

o çocuklar kitapları yazar dedim ama kabul etmedi altdaki cevaplarda o çocuk kitap yazar yazıyordu soru yanlış :)


ismail4342

children çoğul olması gerekmiyormuydu


Ugur800135

O çocukların kitabını yazar dedim kabul etmedi


hakan985582

Adam dilini biliyir.


Twichery

O çocuklara kitaplar yazar neden olmuyor


alihaydara477780

Çok saçma childrens diyor ama çocuk okur diyo onun yüzünden puan gitti


Bediha06

O çocukların kitaplarını yazar oluyor cümle


Nilay165590

Çocukların kitapları "s" childeren's takısı aitlik olması gerekiyor


Selda729530

She kız olduğu için o kız çocuk kitapları yazar olması gerekmiyor mu


PembeSakar

Zaten doğru yazdığım halde yanlış kabul ediyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.