Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він спостерігає за цими птахами."

Переклад:He watches the birds.

0
1 рік тому

4 коментарі


kHq23

Чому не сприйма цей варіант "he watches for these birds "

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Це не одне й те саме. "Watch for" зазвичай означає, що ви приділяєте свою увагу тому, щоб не проґавити якусь подію чи людину. (http://www.macmillandictionary.com/dictionary/british/watch-for, http://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/watch-for)

2
Відповісти1 рік тому

3L8r
3L8r

wathes- це не є минула форма дієслова ? він дивиться за цими птахами в теперішному часі. Чому Wathes?

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Тут ви трошки заплутались: минула форма цього дієслова - "watched", а тут "watch (теперішній час)+es" - оскільки маємо справу з 3ю формою однини ("he").

3
Відповісти1 рік тому