"Willkommen."

Çeviri:Hoş geldin.

October 13, 2016

24 Yorum
Tartışma kilitli.


osmanrSevg

Hoş geldin.boyle yazılır


Glcepikapi

Almanyaya gidince orda yaşayan teyzem willkommen derdi


Hakan558755

Benim söylediklerimi hiç anlamıyorrrr


yakut.kirmizi

Bu da İngilizce dekine benziyor ama İngilizce de welcome Almanca da willkommen bu akılda kalabilir


nurhilal276482

Hosgeldin birlsik yazinca Kabul etmio


ozgurercelik

Bilesik kelime olmadi


fhgamer123

Hos geldini birlesik -hosgeldin- yazdigim icin yanlis sayladi


Bernalp35

Hoşgeldin yazdim kabul etmedi


ElifKaya743326

Hosgeldin niye olmuyor


magmur3

Sesi duyamiyorum


ZiyattinAy

Hos geldin i kabul etmiyo sacmalamayin ş her kilavyede olmaya biligo


emre_gokalp

Merhaba, yazdığınız boş alanın altında klavyede olmayan karakterler var oraya tıklayarak yazabilirsiniz.


guelermus

Ayrı yazılıyor mu?


slaapaydin

Ben hosgeldiniz yazdim yanlis dedi.Dogru cevap hosgeldinmis aradaki fark ne


[aktif olmayan kullanıcı]

    Doğru yaptım


    [aktif olmayan kullanıcı]

oya271544

      Lan altı üstü bir l yi unuttum diye saymadılar ❤❤


oya271544

      Lan altı üstü bir l yi unuttum diye saymadılar


naber717658

      Bu willkommen ingilizcedeki welcome ye benziyo :-/


Fatih948633

      will ingilizcedeki gelecek bildiren kalıp değil miydi yaw? :D?


Kadriye868764

      İngilizce'de de welcome aslında bazı kelimeleri benziyor İngilizce'ye


alisss06

      Ben de öyle yazdım zaten

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.