"Wir trinken keinen Wein."

Çeviri:Biz şarap içmeyiz.

October 13, 2016

12 Yorum


ihsanatas

Peki aynı zamanda "Biz şarabı içmeyiz" de olmuyor mu? çünkü der Wein olmuş den Wein, Akusativ olmamış mı?

November 4, 2016

Selcen_Ozturk

hayır, Almancada fiil akkusativ istiyorsa, belirsizse de (ein/kein), belirliyse de (der, die, das vs) akkusativ alır. Yani mesela "Wir trinken kein Wein. " diye bir şey yok

"Biz şarabı içmeyiz" = "Wir trinken den Wein nicht. "

November 4, 2016

Davidander843153

peki bana bu derse kadar fiilin etrafta akkusatif gerektiren birşey olmadığı halde kendi kendine akkusatif alması gerektiğini gösteren bir ders olmamasını açıklar mısın

September 5, 2017

sami143280

Bu sitede patolojik bi durum var, herkes site yöneticisinden hesap soruyor, beğenmiyorsaniz kapatip giderseniz ayrıca burda ders verilmiyor benim gördüğüm, cümle alıştırmaları üzerinden gidiliyor, o ders niye yok falan diyecek bı durum yok yani

January 8, 2019

Tailgunners

Selcen hanim tam anlayamadim acabilir misiniz?

June 10, 2019

Tailgunners

Aslinda sormak istedigim kein apfel kabul ediliyor cekimi der apfel ama kein wein kabul edilmiyor

June 10, 2019

humetin

kein = Olumsuz Artikel (Negativartikel ). Çekimi belirsiz Artikel gibi. Der Wein - keinen Wein

May 21, 2018

MuslumEsma

sanırım '"neyi" sorusunu sorabiliyorsak akkusativ oluyor

July 26, 2018

onderseluk

keine niye olmuyor

October 13, 2016

Selcen_Ozturk

"der Wein" - Akkusativ - "den Wein" yani kein ile beraber "keinen Wein"

October 14, 2016

Vusale848878

Neden Akkusativ olum

December 9, 2017

Hatice751660

der Wein

November 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.