1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Általában sárgák."

"Általában sárgák."

Fordítás:Usually they are yellow.

February 14, 2014

12 hozzászólás


r0b33

és általában kicsit rasszista... :D LOL


Gizus123

Az miért nem jó, hogy "In general they are yellow"?


nagyi60

Én is ezt írtam, de még négy év után sem fogadja el, pedig szerintem jó.


Ivanhoe65

Mi az, hogy they are yellows a jó csak? These are inkább...


radnaitomi

Mert a többes szám harmadik személyű személyes névmás nem csak élő (ők) esetén they, hanem élettelen dolgokra is.

Vagyis, ha van 3 könyv az asztalon, és névmással utalunk rájuk, akkor az 'they' lesz,

  • There are three books on the table. They are yellow.

A 'these' az egy mutató névmás, nem ugyanaz a szerepe, mint egy személyes névmásnak. A magyar mondat alapján semmi nem indokolja, hogy azt mondjuk, 'ezek'.


BLacee

A "They are usually yellows" ennyire nagy hiba? Hogy "sárgák"


radnaitomi

Igen, mert a melléknevet angolban nem tesszük többesszámba.

  • He is Hungarian.

  • They are Hungarian (és nem Hungarians)


BLacee

Köszönöm. Így utólag tényleg furcsán hangzik többes számban. ;-)


vac7FY

Tomi, szíveskedj már elmagyarázni, hogy a határozószó mikor hova kell kerüljön. Én már teljesen kikészültem! Ha előre teszem közbensőnek vagy hátulra kell, ha hátra teszem, vagy közbensőnek, akkor előre kell. Már teljesen összakadt az agyam.... újratervezés, de merre?


ELLA211

They are normally yellow. Ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.