"Theyaremodels."

Tłumaczenie:One są modelkami.

2 lata temu

8 komentarzy


GosiaSz.

A kiedy wiadomo że one a nie oni ?

11 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

GosiaSz, Z kontekstu rozmowy i często z tego, co widać na pierwszy
rzut oka, bo "they" może oznaczać: tylko panowie, tylko panie, albo
też towarzystwo mieszane pań i panów.
Jednak najlepiej myśleć o słowie "they" jako takim, które oznacza po prostu liczbę mnogą (ludzi, zwierząt lub przedmiotów), a nie płeć:

THEY ARE models - modelkami / modelami

11 miesięcy temu

buskes76
buskes76

Uzupelnię tylko że "they" to oprócz rodzaju męskiego i żeńskiego to także nijaki czyli mogą to być też dzieci lub grupa mieszana z dziećmi, a także przedmioty! ; "They are (airplane) models" ~ "They are models (of aircraft)" - "To {/Te} są modele (SAMOLOTÓW)" / tak nawiasem z powodu różnic językowych (i że tak powiem szerszej palety określeń rodzajów) trudno nam na początku złapać czemu "They are ..." to także "To są ..." oprócz oczywistych "Oni są ..." , "One są ..." i samo "Są ..."

2 miesiące temu

Rohan914024

Nie wiadomo ^_^

1 tydzień temu

buskes76
buskes76

"One są modelkami"
jak również
"Oni są modelami"

1 rok temu

qazMarSa

Ja właśnie napisałam oni są modelami i mi nie zaliczyło

1 rok temu

Ostrogski

Mi zaliczyło

10 miesięcy temu

jarek116403

No właśnie ?!

11 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.