Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Birçok olanak vardır."

Çeviri:There are many possibilities.

4 yıl önce

7 Yorum


FordIgo

Bunu kabul etmedi: There are lots of possibilities.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevapları yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!

4 yıl önce

FordIgo

Zaten tartışma başlatmak için yazdım; acaba doğru düşündüğüm kullanımda hata mı var diye.

4 yıl önce

iamnotabot

many/much yerine genelde "lots of / a lot of" kullanılabiliyor. youtubeda "Quantifiers anglo-link" i aratırsanız miktar ifadeleriyle ilgili güzel bir ders var.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hata yoktur. cevap doğru.

4 yıl önce

qwwria

there are many options available.

2 yıl önce

Hrdrck

there is many facilities kabul etmiyor arkadaş kim hazırlıyo bu soruları

2 yıl önce