"They are both in the room."

Traducere:Ei sunt amândoi în cameră.

February 14, 2014

19 comentarii

Sortat după prima postare

IoanF

"Amandoi sunt in camera" o alta varianta corecta

March 17, 2014

biancastngu

Asta am scris și eu

April 30, 2016

Ilnca1

Apasă pe butonul de lângă comentari şi poți corecta propoziția.

April 11, 2019

MihaiClisu

nu am o problema legata de propozitie. dar nu stiu unde sa ma adresez pentru problema pe care am identificat-o. de ce computerul pronunta "di", in loc de "da" inainte substantivele care incep cu consoana? e gresit.

September 11, 2014

fantomitzah

Presupun că te referi la sunetul la viteză mica, nu?
Acela se aude așa pentru că sunt citite cuvintele individual (deci fără să se știe ce urmează după).

Cel la viteză normală văd că e pronunțat neclar.

September 11, 2014

CasaMoldova

Ei sunt ambii în odaie. De ce nu e corect?

February 7, 2016

inkeipegay

La acesta propozitie, pe aplicatia de pe Android, mi-a fat sa aleg din mai multe cuvinte sa le pun in ordine si nu am gasit " Ei " si a zis de ce nu am pus cu " Ei " ( adica ca asa era mai corect )!!! Pai nu inteleg!!! De ce a zis ca este si acea varianta corecta vand eu nu puteam sa o folosesc deoarece eram limitat de cuvintele din care trebuia sa aleg! Daca vi se pare ca nu vorbesc adevarat, am mai gasit mai mult de 10 dinaceste greseli si folosesc aplicatia doar de cateva zile. Am facut paze, daca doriti vi le pot trimite. Cred ca nu aveti ce face in aceste sens dar zic doar ca aplicatia aceasta mai da erori!!!

July 23, 2015

Lacri13

Ai dat report?

September 7, 2015

DedeDyutza

La viteza normala abea intelegi ce spune.... :|

November 27, 2014

LidiaG2

Ei ambii se afla in camera. Ce nu e corect aici?

March 21, 2015

Lacri13

Nu suna bine

September 7, 2015

biancastngu

Așa e

April 30, 2016

Ion.Temciuc

De ce ”odaie” nu acceptă, este sinonim cu ”cameră”?!!

December 13, 2016

alfi383727

ambii sunt in camera suna mai bine in romana, decat traducerea sunt ambii in camera...

February 18, 2017

NicolaeCar6

Odaie nu acceptă-straniu!

March 15, 2017

Tudor479940

They are together in the room

July 22, 2017

Mery828986

"Cameră" nu poate fi și "odaie"?

January 17, 2019

costica91

De ce nu este corecta varianta mea

February 13, 2019

Gicu909983

Ambii?

February 28, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.