Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They are both in the room."

Traducere:Ei sunt amândoi în cameră.

acum 4 ani

15 comentarii


IoanF

"Amandoi sunt in camera" o alta varianta corecta

acum 4 ani

biancastngu

Asta am scris și eu

acum 2 ani

MihaiClisu

nu am o problema legata de propozitie. dar nu stiu unde sa ma adresez pentru problema pe care am identificat-o. de ce computerul pronunta "di", in loc de "da" inainte substantivele care incep cu consoana? e gresit.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Presupun că te referi la sunetul la viteză mica, nu?
Acela se aude așa pentru că sunt citite cuvintele individual (deci fără să se știe ce urmează după).

Cel la viteză normală văd că e pronunțat neclar.

acum 4 ani

inkeipegay

La acesta propozitie, pe aplicatia de pe Android, mi-a fat sa aleg din mai multe cuvinte sa le pun in ordine si nu am gasit " Ei " si a zis de ce nu am pus cu " Ei " ( adica ca asa era mai corect )!!! Pai nu inteleg!!! De ce a zis ca este si acea varianta corecta vand eu nu puteam sa o folosesc deoarece eram limitat de cuvintele din care trebuia sa aleg! Daca vi se pare ca nu vorbesc adevarat, am mai gasit mai mult de 10 dinaceste greseli si folosesc aplicatia doar de cateva zile. Am facut paze, daca doriti vi le pot trimite. Cred ca nu aveti ce face in aceste sens dar zic doar ca aplicatia aceasta mai da erori!!!

acum 3 ani

Lacri13

Ai dat report?

acum 3 ani

CasaMoldova

Ei sunt ambii în odaie. De ce nu e corect?

acum 2 ani

DedeDyutza

La viteza normala abea intelegi ce spune.... :|

acum 3 ani

LidiaG2

Ei ambii se afla in camera. Ce nu e corect aici?

acum 3 ani

Lacri13

Nu suna bine

acum 3 ani

biancastngu

Așa e

acum 2 ani

Ion.Temciuc

De ce ”odaie” nu acceptă, este sinonim cu ”cameră”?!!

acum 1 an

alfi383727
alfi383727

ambii sunt in camera suna mai bine in romana, decat traducerea sunt ambii in camera...

acum 1 an

NicolaeCar6

Odaie nu acceptă-straniu!

acum 1 an

Tudor479940

They are together in the room

acum 1 an