1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They are both in the room."

"They are both in the room."

Traducere:Ei sunt amândoi în cameră.

February 14, 2014

21 de comentarii


IoanF

"Amandoi sunt in camera" o alta varianta corecta


biancastngu

Asta am scris și eu


MihaiClisu

nu am o problema legata de propozitie. dar nu stiu unde sa ma adresez pentru problema pe care am identificat-o. de ce computerul pronunta "di", in loc de "da" inainte substantivele care incep cu consoana? e gresit.


fantomitzah

Presupun că te referi la sunetul la viteză mica, nu?
Acela se aude așa pentru că sunt citite cuvintele individual (deci fără să se știe ce urmează după).

Cel la viteză normală văd că e pronunțat neclar.


CasaMoldova

Ei sunt ambii în odaie. De ce nu e corect?


inkeipegay

La acesta propozitie, pe aplicatia de pe Android, mi-a fat sa aleg din mai multe cuvinte sa le pun in ordine si nu am gasit " Ei " si a zis de ce nu am pus cu " Ei " ( adica ca asa era mai corect )!!! Pai nu inteleg!!! De ce a zis ca este si acea varianta corecta vand eu nu puteam sa o folosesc deoarece eram limitat de cuvintele din care trebuia sa aleg! Daca vi se pare ca nu vorbesc adevarat, am mai gasit mai mult de 10 dinaceste greseli si folosesc aplicatia doar de cateva zile. Am facut paze, daca doriti vi le pot trimite. Cred ca nu aveti ce face in aceste sens dar zic doar ca aplicatia aceasta mai da erori!!!


DedeDyutza

La viteza normala abea intelegi ce spune.... :|


GabrielNis12

Incapere are un sens in care incap :) si camera, si sala, adica ambele traduceri sugerate la trecerea cu mouse-ul.


Ion.Temciuc

De ce ”odaie” nu acceptă, este sinonim cu ”cameră”?!!


NicolaeCar6

Odaie nu acceptă-straniu!


Tudor479940

They are together in the room


Mery828986

"Cameră" nu poate fi și "odaie"?


costica91

De ce nu este corecta varianta mea


LidiaG2

Ei ambii se afla in camera. Ce nu e corect aici?


andrei859661

Si undei greseala mea daca eu am scr corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.