Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The horses?"

Çeviri:Atlar mı?

4 yıl önce

10 Yorum


SalihKurt

Söyleyiş şeklinden dolayi soru sorduğu anlaşılıyor

4 yıl önce

Barflywashere

Sorum şu konuşmanın içeriğine göre bu soru "Atları mı?" ifadesiylede sorulamaz mı?

4 yıl önce

MerveBkkl

Sirf soru isareti oldugu icin,mi mı diyoruz:)

4 yıl önce

omercito
omercito

Vurgudan veya soru işaretinden anlaşılıyor.

4 yıl önce

eslemik

ömer sen harikakasın

4 yıl önce

jimcarrey51

this man the horses? dersek bunun türkçesi ne olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamsiz olur :)

4 yıl önce

semihcagat

At adam! Çok fazla "leyla ile mecnun" etkisine maruz kalmışsın :)

4 yıl önce

BerkayPehlivan

İşte bunlar hep leyla ile mecnun :)

4 yıl önce

ulayce

Soru isareti gelince nasil soru oluyo anlamadim

4 yıl önce