1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It seems that he is fine."

"It seems that he is fine."

Fordítás:Úgy tűnik, hogy rendben van.

February 14, 2014

21 hozzászólás


ZoltnCsvri

"Látszik, hogy remekül van. " ez miért nem jó? Az "úgy" nélkül is ugyanazt jelenti szerintem.


zetorka

a "látszik" úgy nélkül az azt jelenti, hogy biztos vagyok benne, hogy jól van, az "úgy tűnik/látszik" sokkal bizonytalanabb pl. úgy tűnik rendben van de lehet h 5 perc múlva meghal, szóval a seems csak azt jelenti, hogy "úgy tűnik/látszik"


fectroll

Kell az 'úgy', egyébként teljesen rendben van, ha nem fogadja el, jelentsd!


Touwer73

ez magyarul : "jónak tűnik"...:)


hajnicsek

utánaolvastam: seem: látszik, seems , it seems: úgy tűnik.........értem


malackutya

Az a szovegi s csak 1.sz.3.szem.-i vegzodes. It she es he nel. Attol a szo ertelme nem valtozik.


IlonaSebes

Én is ezt írtam, és nem fogadták el.


peterszijj

"Ez jónak látszik" miért nem jó?


Marvcell

Ha azt fordítom, hogy "megfelelő" az valószínű azért nem jó fordítás, mert ha valaki megfelelő, akkor az azt jelenti: he is fine to this work, vagy for this work.


kaktusz57

"látszik, hogy jól van" ezt sem fogadja el


hajnicsek

én is ezt írtam :(


SzaklyDomi

Tök ugy mondja a "that" et mint a "but" ot


Fricc85

köszi a segítséget.


kiralyfoldi

Látszik hogy jól van. Mi a baj?


johalasz46

A "rendben van" az nem ="all right"??? Vagy: OK??? Eddig az "is fine"-t úgy forditották, hogy : remekül van. Következetesnek kellene lennie a programnak. H.J.


MiroslavPeter

Úgy tűnik, hogy rendben. ez miért nem jó


espontapon1

it=ez,és nem ő,vagy nem igy van?


kiskiralyka

Úgy tűnik, hogy jól van. Miért nem jó????


elisabeth902461

literally in hungarian Úgy tűnik, hogy ő rendben van =It seems that he is fine Én ezt írtam, és elfogadták


gonoszka55

Magyar ékezet hibáért nem vennem el a választ.(lásd:őfelé)


ButtasEva

látszik, hogy jól van. Rossz?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.