A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It seems that he is fine."

Fordítás:Úgy tűnik, hogy rendben van.

0
4 éve

17 hozzászólás


ZoltnCsvri

"Látszik, hogy remekül van. " ez miért nem jó? Az "úgy" nélkül is ugyanazt jelenti szerintem.

7
Válasz4 éve

zetorka

a "látszik" úgy nélkül az azt jelenti, hogy biztos vagyok benne, hogy jól van, az "úgy tűnik/látszik" sokkal bizonytalanabb pl. úgy tűnik rendben van de lehet h 5 perc múlva meghal, szóval a seems csak azt jelenti, hogy "úgy tűnik/látszik"

17
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Kell az 'úgy', egyébként teljesen rendben van, ha nem fogadja el, jelentsd!

1
Válasz4 éve

Touwer73

ez magyarul : "jónak tűnik"...:)

2
Válasz4 éve

hajnicsek

utánaolvastam: seem: látszik, seems , it seems: úgy tűnik.........értem

5
Válasz4 éve

malackutya

Az a szovegi s csak 1.sz.3.szem.-i vegzodes. It she es he nel. Attol a szo ertelme nem valtozik.

0
Válasz1 hónapja

IlonaSebes

Én is ezt írtam, és nem fogadták el.

0
Válasz2 éve

peterszijj

"Ez jónak látszik" miért nem jó?

1
Válasz3 éve

Marvcell

Ha azt fordítom, hogy "megfelelő" az valószínű azért nem jó fordítás, mert ha valaki megfelelő, akkor az azt jelenti: he is fine to this work, vagy for this work.

1
Válasz2 éve

kaktusz57

"látszik, hogy jól van" ezt sem fogadja el

0
Válasz4 éve

hajnicsek

én is ezt írtam :(

1
Válasz4 éve

SzaklyDomi

Tök ugy mondja a "that" et mint a "but" ot

0
Válasz3 éve

Fricc85

köszi a segítséget.

0
Válasz2 éve

kiralyfoldi

Látszik hogy jól van. Mi a baj?

0
Válasz2 éve

johalasz46

A "rendben van" az nem ="all right"??? Vagy: OK??? Eddig az "is fine"-t úgy forditották, hogy : remekül van. Következetesnek kellene lennie a programnak. H.J.

0
Válasz1 éve

MiroslavPeter

Úgy tűnik, hogy rendben. ez miért nem jó

0
Válasz1 éve

espontapon1

it=ez,és nem ő,vagy nem igy van?

0
Válasz1 éve