"They love their wives."

Fordítás:Szeretik a feleségüket.

February 14, 2014

18 hozzászólás


Levente5

Wives vagy wifes melyiket mikor ez nekem nem egyértelmű

February 14, 2014

radnaitomi

A 'wife' többes száma 'wives'. Van pár ilyen rendhagyó többes szám, ahol a szóvégi 'f' 'v'-re vált. (A zöngétlen 'f'-et és a zöngés 'z'-t nehéz lenne kimondani egymás után, ezért lesz az 'f'-ből zöngés 'v'.

  • wife - wives

  • loaf - loaves

  • leaf - leaves

  • life - lives

stb.

February 14, 2014

Levente5

köszönöm szépen

February 14, 2014

radnaitomi

szívesen! :)

February 14, 2014

ambruseszter

Én is köszi,nekem is segített! :)

December 24, 2014

gsziszi

Knife, hogy bővítsük a sort :)

March 4, 2014

tcsaba333

Szerelmesek a feleségeikbe...Ez miért nem jó?

June 1, 2014

atesz67

Mert nem azt jelenti. They are in love with their wives. = Szerelmesek a feleségükbe.

August 24, 2014

kiscjerdna

Mert nem mormonokról szól a példamondat. :-)

April 18, 2017

Harga

Ez miből derül ki számodra? Nekem elfogadta így: "Szeretik a feleségeiket."

February 21, 2018

HippHeni

Miért nem fogadja el attól, hogy hozzá tettem, hogy "ők" szeretik...?

June 28, 2015

AlbertJzse

Their ök ès nem ö

February 11, 2016

Harga

Ez így igaz. De mi köze a feladathoz?

May 10, 2018

ZoltanKoza1

Szerintem hibás szó a"feleségüket"mivel rossz a logikája.Ugyanis nincsen közös feleségük...

April 16, 2019

Harga

Mit javasolsz helyette?

April 17, 2019

ZoltanKoza1

A "feleségük" szó mitha csak egy, vagyis "közös"?

April 17, 2019

Harga

Többes szám esetén, pedig minimum bigámista.

April 20, 2019

ArnoldKoro

A feleségüket: matriarchális társadalomban lehetséges. (Egy feleség, több férj.) A feleségeiket: mindegyiknek külön-külön van!

August 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.