A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They love their wives."

Fordítás:Szeretik a feleségüket.

4 éve

13 hozzászólás


Levente5

Wives vagy wifes melyiket mikor ez nekem nem egyértelmű

4 éve

radnaitomi

A 'wife' többes száma 'wives'. Van pár ilyen rendhagyó többes szám, ahol a szóvégi 'f' 'v'-re vált. (A zöngétlen 'f'-et és a zöngés 'z'-t nehéz lenne kimondani egymás után, ezért lesz az 'f'-ből zöngés 'v'.

  • wife - wives

  • loaf - loaves

  • leaf - leaves

  • life - lives

stb.

4 éve

Levente5

köszönöm szépen

4 éve

radnaitomi

szívesen! :)

4 éve

ambruseszter

Én is köszi,nekem is segített! :)

3 éve

gsziszi

Knife, hogy bővítsük a sort :)

4 éve

tcsaba333

Szerelmesek a feleségeikbe...Ez miért nem jó?

4 éve

atesz67

Mert nem azt jelenti. They are in love with their wives. = Szerelmesek a feleségükbe.

4 éve

kiscjerdna

Mert nem mormonokról szól a példamondat. :-)

1 éve

Harga
Harga

Ez miből derül ki számodra? Nekem elfogadta így: "Szeretik a feleségeiket."

6 hónapja

HippHeni

Miért nem fogadja el attól, hogy hozzá tettem, hogy "ők" szeretik...?

3 éve

AlbertJzse

Their ök ès nem ö

2 éve

Harga
Harga

Ez így igaz. De mi köze a feladathoz?

4 hónapja