1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats bread."

"The boy eats bread."

Çeviri:Oğlan ekmek yer.

February 14, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

merveblk.

telafuz sorunlu

March 23, 2014

mustafaemi4

''o çocuk ekmek yer '' yazdım ama '' o çocuk '' yanlış oldu. neden?

March 17, 2014

kbraocak

that boy gibi bi ifade kullanmadığı için herhangi bir çocuk

May 7, 2014

EyypBozcan

O çocuk dersen kız çocuğu mu erkek çocuğu mu olduğu belli olmadığından olabilir

July 17, 2014

delikanlioglu

ordaki eats bu s takısı ne oluyor

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

3uncu tekil sahis icin fiil cekimi https://www.duolingo.com/comment/1430000

February 28, 2014

delikanlioglu
  1. tekil şahıslar için s takısı mı kullanıyoruz hımm
February 28, 2014

berfinturs

He she it de s gelir

July 4, 2014

burakcile

Ama l you we' lere gelmez

August 7, 2014

batemir

Oglan ekmegi yer olmayacak mi

February 28, 2014

Venceremos55

'The bread' demiyor. Sadece 'bread' belirtisiz isim yani herhangi bir ekmek anlamında.

March 2, 2014

Abazettin

Oglan yerinde erkek olmazmi

March 9, 2014

osman.onay

Oglan olmasa. Sadece eat olacakti. Herhalde

May 9, 2014

ertugrulegesaran

O YAZMAYIN

June 28, 2014

YamanOnur

Telaffuzda sorun var :(

July 20, 2014

yunusemre29598

The nerekere gelir

August 23, 2014

ErsinHasky

Oglan ekmek yer. Olmuyormu ?

October 1, 2014

Berfum_elif

Anlaşılmıyor

November 14, 2014

YasinMerca1

Teffuz sorunlu

December 20, 2014

meltempelin

cokk sacma mikrafonn yaa :)

January 28, 2015

eliminate142

ekmeği yer yazdım

January 31, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.