1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats bread."

"The boy eats bread."

Çeviri:Oğlan ekmek yer.

February 14, 2014

21 Yorum


mustafaemi4

''o çocuk ekmek yer '' yazdım ama '' o çocuk '' yanlış oldu. neden?


kbraocak

that boy gibi bi ifade kullanmadığı için herhangi bir çocuk


EyypBozcan

O çocuk dersen kız çocuğu mu erkek çocuğu mu olduğu belli olmadığından olabilir


delikanlioglu

ordaki eats bu s takısı ne oluyor


delikanlioglu
  1. tekil şahıslar için s takısı mı kullanıyoruz hımm

berfinturs

He she it de s gelir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ama l you we' lere gelmez


batemir

    Oglan ekmegi yer olmayacak mi


Venceremos55

    'The bread' demiyor. Sadece 'bread' belirtisiz isim yani herhangi bir ekmek anlamında.


Abazettin

    Oglan yerinde erkek olmazmi


osman.onay

    Oglan olmasa. Sadece eat olacakti. Herhalde


YamanOnur

    Telaffuzda sorun var :(


ErsinHasky

    Oglan ekmek yer. Olmuyormu ?


meltempelin

    cokk sacma mikrafonn yaa :)


eliminate142

    ekmeği yer yazdım

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.