A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeretem a pénteket."

Fordítás:I like Fridays.

4 éve

23 hozzászólás


petertatar

az i like fridays nem többes szám, azaz péntekeket?

4 éve

bence86

direkt néztem hogy ahhhhh, nem csapsz be te kis pupák , mert a másik többesszámban van, erre ez hibás hogy követem a nyelvtan szerinti helyeset? :D

4 éve

MariannKuc

Ilyen hülyeségeken bukom az életeket...

4 éve

Maminti.
Maminti.

Ezt nem értem, hogy miért jó a Szeretem a pénteket is és a Szeretem a péntekeket is! Többes számban nem I like Fridays lenne a helyes?

4 éve

derhibogab

Én jelentem hibának....!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azt hiszem én is jelentettem

4 éve

parady

Mi van akkor ha ez a mondat egyben egy általánosságot is kifejez, tehát nem csak egy "Péntekre" vagy "a Péntekre", hanem az összes "Péntekre" is utal egyben. Ebben az esetben helyes az "I like Fridays" is.

4 éve

[törölt felhasználó]

    Ez nem gondolat olvasó tanfolyam!!!!


FaNyuvo

    Szerintem is az a "Szeretem a péntekeket" lenne.

    4 éve

kukumaluthch

    Az I love Friday miért nem megfelelő?

    4 éve

Maminti.
    Maminti.

    Másodszor esem a csapdába! :(

    4 éve

derhibogab

    Én is és másodszor jelentem!

    4 éve

Maruci

    friday:péntek,fridays:péntekek nem?

    4 éve

aptg.gabi
    aptg.gabi

    de, igen

    4 éve

verocchio

    bahhh.....megint....

    4 éve

Baloghagota77

    Ugrott egy szivecske, bár nem tudom, hogy miért :(

    4 éve

TUN65DIe

    Én sem értem. Egyszer többesszám, egyszer nem?

    4 éve

Eduscho85

    Tök jó, még egy hülyeség, amin életet vesztek. Most már kezdem unni.... :/

    4 éve

djembello

    valaki megmagyarázná?

    4 éve

tothcila
    tothcila

    Már elfogadja az "I like Fridays."-t is. 2014.10.16 Szeretem a péntekeket, azaz általánosságban a pénteket.

    Az "I like Friday." jó megoldás az angolban?

    4 éve

FtcFeki

    Friday is not equal fridays

    1 éve

Marika133261

    Hogy lehet többes számot számonkérni, mikor a feladatba egyes számban szerepwl a péntek!!!!

    1 éve

Sanyi84451

    Először én is kiakadtam de az én olvasatomban olyan mintha azt mondanám: szeretem a pénteket mert azt jelenti hogy itt a hétvége. És mivel tök mindegy melyik péntektől beszélek, az összes péntekre vonatkozik...

    1 hete