A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeretem a pénteket."

Fordítás:I like Fridays.

4 éve

22 hozzászólás


petertatar

az i like fridays nem többes szám, azaz péntekeket?

4 éve

bence86

direkt néztem hogy ahhhhh, nem csapsz be te kis pupák , mert a másik többesszámban van, erre ez hibás hogy követem a nyelvtan szerinti helyeset? :D

4 éve

MariannKuc

Ilyen hülyeségeken bukom az életeket...

4 éve

Maminti.
Maminti.

Ezt nem értem, hogy miért jó a Szeretem a pénteket is és a Szeretem a péntekeket is! Többes számban nem I like Fridays lenne a helyes?

4 éve

derhibogab

Én jelentem hibának....!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azt hiszem én is jelentettem

4 éve

parady

Mi van akkor ha ez a mondat egyben egy általánosságot is kifejez, tehát nem csak egy "Péntekre" vagy "a Péntekre", hanem az összes "Péntekre" is utal egyben. Ebben az esetben helyes az "I like Fridays" is.

4 éve

Attila208055

Ez nem gondolat olvasó tanfolyam!!!!

9 hónapja

FaNyuvo

Szerintem is az a "Szeretem a péntekeket" lenne.

4 éve

kukumaluthch

Az I love Friday miért nem megfelelő?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Másodszor esem a csapdába! :(

4 éve

derhibogab

Én is és másodszor jelentem!

4 éve

Maruci

friday:péntek,fridays:péntekek nem?

4 éve

aptg.gabi

de, igen

4 éve

verocchio

bahhh.....megint....

4 éve

Baloghagota77

Ugrott egy szivecske, bár nem tudom, hogy miért :(

4 éve

TUN65DIe

Én sem értem. Egyszer többesszám, egyszer nem?

4 éve

Eduscho85

Tök jó, még egy hülyeség, amin életet vesztek. Most már kezdem unni.... :/

4 éve

djembello

valaki megmagyarázná?

4 éve

tothcila
tothcila

Már elfogadja az "I like Fridays."-t is. 2014.10.16 Szeretem a péntekeket, azaz általánosságban a pénteket.

Az "I like Friday." jó megoldás az angolban?

3 éve

FtcFeki

Friday is not equal fridays

1 éve

Marika133261

Hogy lehet többes számot számonkérni, mikor a feladatba egyes számban szerepwl a péntek!!!!

11 hónapja