"Ein Kind isst den Apfel."

Çeviri:Bir çocuk elmayı yer.

October 15, 2016

23 Yorum
Tartışma kilitli.


Selcen_Ozturk

essen fiili daima akkusativ ile kullanılır


Neda557322

Elma yerle elmayı yer arasında ne fark var


FiratIncek

Elma yer olursa artikel gelmez yani das eki elmayı olduğu zaman das gelir


Begin441511

Dogru bilgi verelim:) anlatmak istediğiniz dogru ama anlatım yalnış olunca kafa karıştırır yeni öğrenenler için. Elmanın artikeli der ,das ile hic bir alakası yok Eger cumle içinde das ist ein der apfel gibi bir şeyden bahşediyorsanız eğer buradaki das bu şu o gibi isaret zamiri anlamına geliyor yani bu bir elma anlamina geliyor ...


enes839655

Guzel ve anlasilir cvp


MasterofSex

Elma yer ( herhangi bir elma)

Elmayı yer ( belli bir elmadan bahsediliyor )


Asude0161

Elmayı kelimesinde -i hali var. Onun icin den gelir.


lorin716647

Buyuk harf kucuk harf QJDJBXJSBDHX


Aria995603

Der neden den oluyor


Begin441511

Der nominativ yani yalın hali Den akkusativ yani -i hali Yani der artikeli den oldugunda -i halini alıyor Tum artikeli der olan kelimeler -i halini aldığında den olur Ekmek- ekmeği Köpek -köpeği Tahta- tahtayı gibi;)


MustafaKIL347179

Açıklamanı beğendim.Burada açıklama yaparken bilinçli olmak gerekir.Bakıyorum bilinçsiz yorum açıklaması yapanlar var boşuna zaman harcamasınlar.


eda270718

Den das arasındaki fark nedir?


Begin441511

Den der artikelinin -i haline dönüşmüş şeklidir Das ise (der-die-das) 3'lü artikelinden neutrum olanıdır yani genelkikle nesne ve cocuklarda kullanılır %100 olmamak sarti ıle sevgilerle;)


Nesli744092

Elma yiyor neden olmuyor


Begin441511

Olur yalin hali ile kullanıldığında oluyor


raif803316

Ha elma; ha elmayı, ne farkeder.


Begin441511

Dilbilgisi olayı;) elma yalin hali Elmayi -i halini aldigi icin oluyor


Begin441511

Sevgili arkadaşlar almanca öğrenirken ilk temel kural kelimeleri artikelleri ile öğrenmek şart!!! Tüm sistem bunun üzerine kurulu, çünki sonraki aşamalarda bu artikeller değişime uğruyor ismin hallerini aldıkları zaman... Mecbursunuz artikelleri ogrenmeye tanımaya sevgilerle...


zeynep0853

Ein ve einen arasindaki fark neydi arkadaslar. Cumlede neden einen deilde ein kullaniyorz veya tam tersi. Cevp yazarsaniz sevinirim


KatieJunio2

Neden bazen şimdiki zaman bazen geniş zaman?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.