Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Peynir bayat olmasına rağmen iyi."

Çeviri:Der Käse ist gut, obwohl er alt ist.

1 yıl önce

6 Yorum


fatmanurkoc

obwohl der kase ist alt , er ist gut

arkadaşlar bu neden olmuyor?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

obwohl ile başlayınca fiil sonra gitmek zorunda. "obwohl der Käse alt ist" olmak zorunda

1 yıl önce

TeamSinger

bu kural bütün bağlaçlar da mı var?

1 yıl önce

ZeineppChan

der käse ist gut obwol er alt ist yazdım yanlışmış yaaaaa

1 yıl önce

Ahmet25171

Burada er yerine es kullanılmalı değil mi

1 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, çünkü "der Käse" eril bir kelim.

1 hafta önce