"Peynir bayat olmasına rağmen iyi."

Çeviri:Der Käse ist gut, obwohl er alt ist.

October 15, 2016

15 Yorum


fatmanurkoc

obwohl der kase ist alt , er ist gut

arkadaşlar bu neden olmuyor?

October 15, 2016

Selcen_Ozturk

obwohl ile başlayınca fiil sonra gitmek zorunda. "obwohl der Käse alt ist" olmak zorunda

October 15, 2016

TeamSinger

bu kural bütün bağlaçlar da mı var?

February 3, 2017

naz516699

Ben "obwohl der kase alt ist er ist gut" yazdim bu neden olmuyor

August 26, 2018

Yusuf12613

vigulden sonrasi

..., ist er gut.

olmali bence. ama bana yalnış dedi

April 20, 2019

Ahmet25171

Burada er yerine es kullanılmalı değil mi

August 10, 2018

SteffiBookworm

Hayır, çünkü "der Käse" eril bir kelime.

August 10, 2018

MustafaOuz835032

"Obwohl der Käse alt ist, ist er gut." şeklinde kabul etti beni. :)

December 28, 2018

ysnbsgl

Bu Almanca dilini öyle bir mantıksız cümle ile yapmışlar ki mantık kabul etmiyor, kafam allak bullak oldu.

May 2, 2019

Ali_5505

Der Käse ist gut obwohl der alt ist bu şekilde neden doğru değil???

May 24, 2019

SteffiBookworm

Çünkü bir hatası var:
Der Käse ist gut, obwohl er alt ist.
Burada bir zamir "er" kullanmanız gerekir, işaret zamir / artikel "der" değil.

June 1, 2019

salman8063

Der käse ist gut,obwohl er alt ist

July 14, 2019

TufanCici

Peynirden bahsettiğimiz için es olmaz mı

October 1, 2019

Adelya801548

Der Käse ist gut obwohl es alt ist neden olmuyor? Ekmek "es" olmaz mı?

October 2, 2019

SteffiBookworm

ekmek - das Brot (nötr / "es")
peynir - der Käse (eril / "er")
tereyağı - die Butter (dişil / "sie")

October 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.