"Çay ve servis harika."

Çeviri:The tea and service are excellent.

February 14, 2014

9 Yorum


EgeEgee

harika sıfatı için "perfect" de kullanılamaz mı?

February 14, 2014

ProwlingParis

perfect = mükemmel/kusursuz

February 14, 2014

naezith

amazing neden olmuyor anlamadım.

June 29, 2014

Modemang

neden perfect değil

July 28, 2014

Dilara924399

Perfect=Mükemmel Bir şey vardır harika olduğunu düşünürsün, ama mükemmel değildir. Mesela bir arkadaşın senin için harika biridir ama bir kusuru vardır. O zaman harika olduğunu düşünsen de mükemmel değildir.

September 20, 2015

Orkunug

the tea and service are well dedim ama well i kabul etmedi. neden

October 19, 2016

AliBayramB

awesome neden olmuyor?

December 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.