Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She works for the architect."

Çeviri:O mimar için çalışır.

4 yıl önce

16 Yorum


akbayt

Bildiğim kadarıyla ingilizcede "I am working for ..." gibi bir kullanım yok. Bunun yerine "I work for ..." deniyor.

Bu cümlenin bir doğru çevrisinin de "O mimar için çalışıyor." olması gerekmez miydi?

4 yıl önce

phauruq

cümlede the olduğundan mimar bellidir. bu yüzden "o bir mimar için çalışır" diyemez miyiz duo yanlış diyor

1 yıl önce

alifk45

The "mimarı " olarak cevrilir mi

4 yıl önce

airsakarya

cümlenin gidişatına göre çevrilemez.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ben de anlamadım. Neden "O mimarı için çalışır." yanlış?

3 yıl önce

SelimEfilo

Çünkü "onun mimarı" anlamına gelir.

1 yıl önce

emlcvdv

'O mimar olarak çalışır' şeklindeki çevirim neden kabul edilmedi. Yanlış olan ne acaba?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

gördüğün gibi ikisi farklı cümleler. seninkinin dengi: "he/she works as an architect".

4 yıl önce

emlcvdv

For kelimesinin üzerine mouse ile gelince 'olarak' şeklinde de çeviri görünce, cümleyi de öyle çevirdim ama yanlışmış evet.

4 yıl önce

mukremin.duru

"o mimara çalışır" cevabımı kabu etmedi. " o mimar için çalışır" ile aynı anlama gelmez mi?

4 yıl önce

emreUUU
emreUUU

'O mimar icin çalışıyor.'da kabul edilmeliydi

3 yıl önce

Saluso

''Mimara çalışır'' Niçin olmadı?

3 yıl önce

gler274348

Bence yanlis

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ne yanlış? İngilizce doğru. Türkçe yanlış yada tercümanlık yanlış? Nasıl?

2 yıl önce

Sumeyye371984

Benim bildiğim work for bir kalıp o mimar olarak calısır olmaliydi

1 yıl önce

EsinSIR

ben belkide 29-30 keredir deniyorum ama kabul etmiyor

1 yıl önce