"Liketherelationshipofaboywithhisfather."

Çeviri:Bir oğlanın babasıyla olan ilişkisi gibi.

4 yıl önce

12 Yorum


eebaris

"bir oğlanın babası ile ilişkisi gibi" kabul edilmeliydi.

4 yıl önce

ilkguneray

evet hatta daha doğru

3 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevapları yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!

4 yıl önce

OneRealist

Merhaba, Like 'ın ''gibi'' kullanımına sahip olabilmesi için ''sevmek,hoşlanmak'' anlamındaki Like ile farkı ne olmalıdır.Teşekkürler.

3 yıl önce

AhmetKarak

Nasil bir sey tartismak istedigimizde? Bu cevap neden olmadi eksigim bu cumlede nedir diye soruyor bunda yanlis olan nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eksiğim nedir demiyor, emin olduğu bir cümle için kabul edilmeliydi diyor.

4 yıl önce

sarper21

Erkek de oğlan yerine doğru cevap olmalıydı.Böyle hata veren birçok soru var.Buna çözüm getirilmeli!!!

4 yıl önce

zlmytkn

babasıyla bir oğlanın ilişkisi gibi de olabilirdi

4 yıl önce

mihracerra

Yuh bu cümle buraya mı çıktı. Öküzü bıçağın yanına getirmek gibi :)

3 yıl önce

TuncayErte1

Bir ogulun dedim ka bul etmedi,oglanin demeliymisim...

3 yıl önce

CerenAygn
CerenAygn

Bir erkek çocuğun babasıyla ilişkisi gibi yazdım çocuğunun yazmadım diye yanlış kabul etti

3 yıl önce

SerdalSoydan

"Bir erkeğin babasıyla ilişkisi gibi" neden olmuyor?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.