1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şu anda müsait değil."

"O şu anda müsait değil."

Çeviri:He is not available at the moment.

February 14, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

AsLaNSavasmaN

"For the moment" ve "at the moment" kalıplarını karıştırıyorum hep. Aklımda kalacak şekilde anlatabilecek birileri var mıdır?

July 28, 2014

Cicek1877

Right now nedir ya

October 14, 2015

arifender1

right = dogru now = şimdi ikisi bir kalıplaşmış şimdi ( dogru zaman ) dan geliyor

January 2, 2017

wrayburn

it she ve he cevaplarla sürekli karışıyor, "o" dediğinde bunu nasıl bilebilirdim?

February 14, 2014

ProwlingParis

hepsi kabul.

February 14, 2014

ergunbengi

She is unavailable at the moment. Neden olmaz?

July 6, 2014

anldrms34

He is not free now dedim

March 29, 2015

aparlar

müsait için kullanılan "free" neden kabul edilmedi?

November 30, 2015

GoncaRabia

She is Not available right now ne demek

October 21, 2014

ahmet43119

şuanda müsait değil demek.

February 6, 2016

bahadir_aktas

he is not free right now olmaz mı?

January 27, 2015

neem836

In that moment yanlis cikti?

March 8, 2015

AyberkGork

Ben she ile cumleye basladim ama yanlis oldu?

March 18, 2018

zgr5248

NOW ŞİMDİ DEMEK DEĞÜL Mİ?

December 11, 2018

betuly000

He is not available for now kabul edilmeli bence

January 31, 2019

Elcan649765

Currently kullansam olmaz mı?

May 9, 2019

Gkhan442131

He is not available at now. bunun nesi yanlış.

October 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.