1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şu anda müsait değil."

"O şu anda müsait değil."

Çeviri:He is not available at the moment.

February 14, 2014

30 Yorum


AsLaNSavasmaN

"For the moment" ve "at the moment" kalıplarını karıştırıyorum hep. Aklımda kalacak şekilde anlatabilecek birileri var mıdır?


Emre5530092121

aynı soruyu sormak için geldim ama cevap yok sanırım


tahagksgr

Birisi genis zaman birisi simdiki zaman


DilanAcar5

Biri şimdilik diğeri şu anda demek


ergunbengi

She is unavailable at the moment. Neden olmaz?


Cicek1877

Right now nedir ya


arifender1

right = dogru now = şimdi ikisi bir kalıplaşmış şimdi ( dogru zaman ) dan geliyor


aparlar

müsait için kullanılan "free" neden kabul edilmedi?


wrayburn

it she ve he cevaplarla sürekli karışıyor, "o" dediğinde bunu nasıl bilebilirdim?


GoncaRabia

She is Not available right now ne demek


ahmet43119

şuanda müsait değil demek.


bahadir_aktas

he is not free right now olmaz mı?


neem836

In that moment yanlis cikti?


anldrms34

He is not free now dedim


AyberkGork

Ben she ile cumleye basladim ama yanlis oldu?


gpekyalcin

Recent burda olur mu


ersinturac

recent? nerden aklına geldi


zgr5248

NOW ŞİMDİ DEMEK DEĞÜL Mİ?


betuly000

He is not available for now kabul edilmeli bence


Elcan649765

Currently kullansam olmaz mı?


Gkhan442131

He is not available at now. bunun nesi yanlış.


Mustafa182292

She or he ikiside o anlamında


melek718946

He is not available at that moment neden olmuyor


habibeiek

Sadece she veya he den yanlis kabul edilmemeli Haksızlık ya


yekan57

At present neden olmaz?


neslihan831541

Ben de aynı cevabı vermişken beni yanlış saydı.


esranur701725

She yazdım kabul etmedi


zerrin815458

he is not available right now mantikli degil mi neden yanlis sayildir


Erturul328172

Doğru cümle kurmuşum ama harf eksik

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.