A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My coat"

Fordítás:A kabátom

4 éve

23 hozzászólás


lernpatti2323

Mièrt nem jó az "Èn kabátom" ?????????

3 éve

Dorci0709

Nekem elvogadta

3 éve

akos.ozoro

Mert magyarul értelmetlen, nincs olyan amire ez a valasz, nem tükörben hanem értelmesen kell fordítani

3 éve

JzsefIlys1

Nem tanította, de kérdezi a kabát szót.

3 éve

Putnaidm

A kabàtom fordítàsra hibàt dobott úgy hogy a helyes megfejtés szintén A kabàtom

3 éve

xy6srm
xy6srm

Nekem is!!

10 hónapja

tibonova

Lehet, hogy azért, mert az á betűiden máshogyan áll az ékezet, azaz más betű.

3 éve

Gizus123

A névelő nélküli verzió (kabátom) miért nem fogadható el? Mi utal arra, hogy kell használni a fordításnál a névelőt?

4 éve

Vivikelang

Csak ugy fogadja el hogy ha az irod hogy a kabatom. Nekem csak igy fogadta el!

3 éve

tibonova

Mondatfordításnál kell. Szerintem azért kérik itt a névelőt, mert a mondatban ehhez a szóhoz kötelezően fog kapcsolódni.

3 éve

Maminti.
Maminti.

Mert nemigen használatos önmagában. Hiába gondolkodtam, nem jutott eszembe olyan kérdés, amire azt lehet felelni: "kabátom" Ha tudsz ilyet, írd meg, légy szíves!

4 éve

vassvivi

Az én kabátom nem a tiéd

3 éve

mariaszanta

miért kéred a névelőt ha nem teszed ki?

4 éve

Maminti.
Maminti.

A "my" elé nem szabad névelőt tenni. Magyarul viszont úgy értelmes, hogy "A kabátom".

4 éve

Vivikelang

Nekem elfogadta azt hogy " kabatom"

3 éve

mariaszanta

nem sikerül eldöntenem a névelős kérdést, nagy a következetlenség és már kevés örömöt szerez ez a lehetőség, inkább bosszankodom

4 éve

Professor6Layton

Èn is bosszankadom

2 éve

BiroSra

Azt kell beirni amit hallasz nem a fordítást

8 hónapja

Berndsndor

pont úgy írtam a kabátom és megsem adta meg

8 hónapja

TthKlmn

20 perc alatt 3500 pont az igazságosság jegyében ez a duolingo igazi arca! DE másoknak kiszúrja a szemét 20 perc 40 pont!

2 hónapja

RenoArt

Én kabátom.. Ez miert nem jo?

3 éve

szaszdani2

Az én kabátom

2 éve

lola475744

Jòl írtam

1 éve