"Drinkwine!"

Çeviri:Şarap iç!

4 yıl önce

41 Yorum


MerveSetta

Bu programi hazirladgniz icin tesekkurler yalniz onemli ayrintiyi israrla ya da bilerek asilamaya calisiyorsunuz.Cevaplarin cogu(yiyecekler bolumunde)icki sarap ve domuzeti uzerine hazirlanmis.Dini hassasiyeti olanlar gozonune alinip hazirlanmaliydi bu son derece rahatsiz edici.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

gizli, saklı, veya aşılanmaya çalışılan bir durum açıkçası yok. her dilde kullanılan cümleler aynı ve hepsi bilgisayar tarafından otomatik üretilen cümleler. Sitenin ilk öğrettiği diller Romans dilleriydi; bu sebepten dolayı Avrupa kültürü ile ilgili daha çok cümle var sanırım. Ancak İngilizce konuşulan yerlerde bu cümlelerin kullanılacağı da bir gerçek; eğer sizlere karşılaşabileceğiniz ifadeleri öğretmezsek bu bizim açımızdan daha büyük bir kabahat olur. Bir yandan da sisteme kendi istediğimiz cümleleri ekleme özelliği yakında geliyor. Ben de buraya kurban bayramıyla, hababam sınıfıyla ilgili cümleler eklemeyi şahsen istiyorum. O özellik eklenince bu cümlenin yerine "Şarap içmek zorunda değilsin" gibi bir cümle de eklenebilir. Ama şaraptan, domuzdan korkmaya da gerek yok--isteyen istediğini yer, içer :-)

4 yıl önce

NurayErgn

Aynen öyle...evrensel olan şeyler tartışılmamalı düşüncesindeyim...

9 ay önce

Carziman4747

haram haram izi izi:)))

1 ay önce

serkankalk3

Arkadaşlar dini hassasiyeti olan biriyim. Avrupaya seyahat etmeden nekadar alkol ve domuz ile ilgili kelime varsa öğrendim. Çok işime yaradı. Bir restoranta girdiğimde menüde hangisi domuz hangisi alkol çok net anlayabiliyordum. Fakat bu kelimelerin anlamını bilmeseydim belki de bilmeden domuz eti siparis edebilirdim. Olaya bu açıdan bakın bence.

4 yıl önce

Rukiye353402

Çok doğru

10 ay önce

gokhansosa

Arkadasim baska bibdili ogreneceksen kulturuyle ogren bu asilamak degildir dimuz etini duymak bile rahatsiz ediyosa ingilizce ogrenme lutfen ama ogrenme bir seyide oldugu gibi kabul edin be..

3 yıl önce

perihan186296

Biz dil öğrenmek istiyoruz konuyu saptirmayalim lütfen

1 hafta önce

AliFahal

Hazırlayanlar türk ve müslüman değil. Bunu göz önünde bulundur sen de. Madem beğenmiyorsun sen hazırla bir program. Bu arada domuz eti ve şarap geçmesi seni neden rahatsız etti. Kimse sana onları al tüket demiyor. Neden se domuz eti yemesiniz ama kul hakkı yemeye gelince birinci siradasiniz. GERİ ZEKALI SEN GİT ARAPÇA ÖĞREN. INGLİZCE HARAM

1 yıl önce

FatmaAkden7

Dini hassasiyeti olanlar var diye onların haram kabul ettiği şeyleri öğrenmememiz mi gerekiyor?

4 ay önce

mustafa779434

Gavur hazırlamış bunu. Caiz değil bu programı kullanman.

2 ay önce

fatmazehrailhan
1 ay önce

Berrin370461

Çok önemsiz bir ayrıntı. Ne fark ederki, dana etinide sık sık kullanıyor. Öğrenmeye çalıştığımız dil zaten bir ecnebi dili değil mi, nelere takılıyoruz

4 ay önce

Tufan646258

Istemiyosan git baska kelimelerde ogren orneklerin icerdigi kelimelere dini yaklasiyorsunuz sanki cinsel bir sey var ortada bi bitmediniz

3 ay önce

topikk

Yurtdisinda kazara sarapli et yada tatli yersen gorursun, ingilizcesini bilmeden nasil icinde ne oldugunu bileceksin? Yobazliginda bu kadari pes yani

3 yıl önce

MeryemSena477808

Dini hassasiyeti abartmış olabilir,ama buna "Yobazlık" diyemezsin.Aslında bu senin yaptığın yobazlıktır.

1 gün önce

Bsk_tkn__

Bence sarap,icki yada domuz etinin yabanci dillerde ki karsiligini bilmek acisindan gayet olumlu buluyorum.Gercekten yemiyorsunuz korkmayin:)

4 yıl önce

EmreSoftware

Merveye katılıyorum. Lakin site yönetimine ve geliştirenlere gerçekten çok teşekkürler hiç birşey 4 4 lük olamaz

4 yıl önce

melisa728020

Pis şarap

3 yıl önce

NursimaKuu

Ne alakası var ya.ingilizlerin vazgeçilmez yiyeceği olabilir belki.sonuçta İngilizceni geliştirme oyunu bu.hem şarap bilgisi genel kültür olur bize .;-)

2 yıl önce

izebella2

Inanilmaz birşey ya bu iyiki varsin duolingo

2 yıl önce

kaankozanolu

yazım yanlışlarını kabul etmeli

2 yıl önce

HalilDeniz6

Bence herkes bu oyunu yüklesin.

1 yıl önce

emre666

arkadaşlar kendimizi nekadar geliştirirsek okadar iyi, bişeyi bilmek önemli bilmesen hata yaparsın ama uygulamak kişiye kalmış ayrıca İNSANLARA HAKARET ACİZLİKTİR lütfen saygılı olalım yorumlarimiz da kalbimizde temiz olduğu sürece hayat daha güzel olur

1 yıl önce

CTongucoglu

Adam İngilizce Öğrenmeye Çalışıyor ama Şaraptan ve Domuzdan Rahatsız Oluyor. İngilizce Şarap İçenlerin, Domuz Eti Yiyenlerin Konuştuğu Zil Zaten. Sana Mekke'den Medine'den Bahsedilecek Değil

1 yıl önce

ismetverin

Şarap iç diye yanıt verdim.

2 yıl önce

sukidalearnin

"drinking wine" dersem "şarap içmek" anlamına mı gelir?

1 yıl önce

fatmazehrailhan

Ünlem var ve emir cümlesi

1 ay önce

yarenyaren9

içmek yazdım olmadı İÇmiş :((((((((

2 yıl önce

LPSelifLPS

İçki İçmek! değil mi be

2 yıl önce

YusufBozku18

şarap içmek olur, şarağ iç cümle yapısı hata var

1 yıl önce

Gulsum736875

-Sarap ic! -Mecburmuyum? :-D

1 yıl önce

blackfail39

Bu soru cocuklara uygun değil

7 ay önce

FatmaAkden7

Neresi uygun değil; çocuk soruyu çevirecek, şarap içmeyecek....

4 ay önce

Nurettinn0

Am is are + İng takısı gelince şimdiki zaman olduğunu sanıyordum

5 ay önce

TueDeniz5

Oyle zaten

3 hafta önce

inedmwetrust

Madem beğenmiyorsun o zaman gavur dili İngilizceyi değil Arapçayı öğren aman çarpılırsın falan hadi yallah arabistana

3 ay önce

seril
seril

Benim de dini hasasiyetim var ama burada domuz eti yemek cümlesini görünce, gidip hemen domuz eti yiyecek kadar hiç kimsenin aşılanacağını düşünmüyorum.

4 hafta önce

seril
seril

Drink wine = şarap iç Cümlesi soru yapısında değil, o halde nasıl anlayacağız soru sorduğunu.

4 hafta önce

hsamedin

Birini hassasiyetini yada görüşünü belirtmesi sizi niye bu kadar rahatsız ettiki hakarete vardırdınız işi. Kimsenin. Saygısızlığınıda. Okumak zorunda değiliz artı islamının emirleride sadece arabistana gelmedi. Tövbe ya herkes dersine baksın

2 hafta önce

perihan186296

Bu arada bende ayni yazdim yanlış dedi ünlem işareti koymadim di ondanmi anlayamadim

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.