"Ця жінка їсть яблуко."

Переклад:The woman eats an apple.

2 роки тому

6 коментарів


Anna-Zzz

Хах, а перевод слова "ЦЯ" - This!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! якого!!!!!х!р!а! якщо можна написати просто- "Жінка ість яблуко"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 рік тому

vika_vasyanovich

завжди забуваю слово жінка коли воно пишеться у мн. та в одн. правила якісь треба!!

2 роки тому

MQpower

А я написав The woman eats apple, а воно сказало що я пропустив пробіл:"The woman eats an_apple", а я зовсім не писав an дякую)

11 місяців тому

ry9YZ67g

an називається пробілом

7 місяців тому

yousupiv

Що означає an?

7 місяців тому

RomanLutse1
RomanLutse1

'An' - неозначений артикль. Артикль - службова частина мови, яка відповідає за означеність/неозначеність предмету у висловлюванні. У нашому випадку йдеться не про конкретне яблуко (тоді використовувався би означений артикль 'the'), а подається загальний факт.

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.