1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The animals come from April …

"The animals come from April to September."

Çeviri:Hayvanlar nisandan eylüle kadar gelir.

February 14, 2014

9 Yorum


mrtgln

"hayvanlar nisandan eylüle kadar gelirler" yazdım kabul etmedi.


ProwlingParis

hayvanlar ve cansız objelerin yüklemi çoğullaşmaz.


AkmCanSude

Doulingo çevirilerinin yarıdan fazlasında kabul ediliyor, yarıya yakınında kabul edilmiyor... %55-45 gibi bir oran var, ne yazacağımızı şaşırdık!


GriAdam

E kadar nereden cıktı ya "until" kullanılmamış ki.


bacio_

''from...to...'' kalıbı ile "from...until..." ikisi de -e kadar anlamına gelmekte. Yani aynı manadalar. "from April until September" da doğru olurdu. Ama örnekteki cümle de yanlış değil.


kemal.c.ta

Çoğul öznenin çoğul yüklemi olur


kemal.c.ta

Çoğul öznenin çoğul yüklemi olur


albatros57

'' kadar'' ifadesi nerden yorumlanıyor. ibr kalıp olarak mı düşünnüyoruz.


CanDemirci6

animals çoğul olduğuna göre gelirler doğru olmalıdır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.