"Das Getränk ist kalt."

Çeviri:İçecek soğuk.

October 16, 2016

4 Yorum


RtnCbk

'Bu içecek soğuk' neden kabul edilmedi? Artikel kullanırken belirtmiş olmuyor muyuz?

November 2, 2016

izelkara

das almancada bu demek değil mi ya öyle ama nie orda bu yazmıyo ve ben bu yazdım yanlış dediler sırf bu yazdm diye

October 16, 2016

Vusale848878

Das Artikel orda belirli olduğunu gösteriyor . Bu içecek olması için dieses Getränk olmali

January 25, 2018

SerkanSrkK

"İçki soğuk." ifadesini saymadı.

April 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.