1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Getränk ist kalt."

"Das Getränk ist kalt."

Çeviri:İçecek soğuk.

October 16, 2016

6 Yorum


RtnCbk

'Bu içecek soğuk' neden kabul edilmedi? Artikel kullanırken belirtmiş olmuyor muyuz?


izelkara

das almancada bu demek değil mi ya öyle ama nie orda bu yazmıyo ve ben bu yazdım yanlış dediler sırf bu yazdm diye


Vusale848878

Das Artikel orda belirli olduğunu gösteriyor . Bu içecek olması için dieses Getränk olmali


SerkanSrkK

"İçki soğuk." ifadesini saymadı.


Pelin776220

Aynısını yazdım


4915775671666dm

Das ist veya das sind seklinde cumle basliyorsa anlayin ki isaret sifati(das) olarak kullanilmistir. Getränk isminin artikeli das dir. Bu ismin artikelini isaret sifati olan das ile karistirmayin.Kolayca ayirt etmek istiyorsaniz das dan sonra ist veya sind kullanilmis mi yoksa das dan sonra isim mi kullanilmis ona bakin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.