"Themanandthewomandrinktea."

Fordítás:A férfi és a nő teát isznak.

4 éve

12 hozzászólás


trobyka

MihalyneBorbely. Ez nem egyes szám harmadik személy, mivel ketten vannak a férfi és a nő, ezért ez már többes szám harmadik személy.

4 éve

MihalyneBorbely

ha 1szam 3szemely, akkor nem drinks?

4 éve

agostondora

De hisz ketten vannak

4 éve

Claritta1959

Honnan lehet tudni hangzás után, hogy egyes vagy többes számban mondja a férfit vagy a nőt? Hiszen az igénél számot használ.

4 éve

Orsi1026

a nőnél egyszerű, mert teljesen másképp mondják a többes számú alakját: 'vimin' a férfinél kicsit nehezebb, mert kicsi az eltérés, de az igéből ez könnyen kiderül, hiszen másmilyen igét használsz az egyes és más a többes szám esetén.

4 éve

Claritta1959

Köszönöm szépen a választ! :)

4 éve

Bubusk

nektek nincs odairva csak mert nekem igen???? >.<

4 éve

MihalyneBorbely

Igaz, bocsi!

4 éve

LaszloHorvath002

Csak a kiejtés alapján eldönteni, hogy egy nő, vagy nők eléggé nehéz!

4 éve

szagigagi

Azt nem nehéz mert vagy vumen, vagy vimin, a férfi viszont csak men :-(

4 éve

Petya2007

A vimin a többes szám

1 éve

Petya2007

A gépen nincs mikrofonunk, így nem tudom teljesíteni az ijen feladatokat

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.