1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man and the woman drink …

"The man and the woman drink tea."

Fordítás:A férfi és a nő teát isznak.

February 14, 2014

11 hozzászólás


trobyka

MihalyneBorbely. Ez nem egyes szám harmadik személy, mivel ketten vannak a férfi és a nő, ezért ez már többes szám harmadik személy.


LaszloHorvath002

Csak a kiejtés alapján eldönteni, hogy egy nő, vagy nők eléggé nehéz!


szagigagi

Azt nem nehéz mert vagy vumen, vagy vimin, a férfi viszont csak men :-(


Petya2007

A vimin a többes szám


Claritta1959

Honnan lehet tudni hangzás után, hogy egyes vagy többes számban mondja a férfit vagy a nőt? Hiszen az igénél számot használ.


Orsi1026

a nőnél egyszerű, mert teljesen másképp mondják a többes számú alakját: 'vimin' a férfinél kicsit nehezebb, mert kicsi az eltérés, de az igéből ez könnyen kiderül, hiszen másmilyen igét használsz az egyes és más a többes szám esetén.


Claritta1959

Köszönöm szépen a választ! :)


TndeCsete

Melyik szó a tea?


Zita358313

A nő és a férfi teát iszik az miért nem elfogadható?


[törölt felhasználó]

    Mer' a sorrend az, hogy a férfi és a nő.


TthGbor966323

    Az ,hogy : A férfi és a nő megissza a teát. az miért nem jó?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.