"The man and the woman drink tea."

Fordítás:A férfi és a nő teát isznak.

February 14, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


trobyka

MihalyneBorbely. Ez nem egyes szám harmadik személy, mivel ketten vannak a férfi és a nő, ezért ez már többes szám harmadik személy.


LaszloHorvath002

Csak a kiejtés alapján eldönteni, hogy egy nő, vagy nők eléggé nehéz!


szagigagi

Azt nem nehéz mert vagy vumen, vagy vimin, a férfi viszont csak men :-(


Petya2007

A vimin a többes szám


Claritta1959

Honnan lehet tudni hangzás után, hogy egyes vagy többes számban mondja a férfit vagy a nőt? Hiszen az igénél számot használ.


AnnaFarkas7

Claritta1959: Ha a férfit és a nőt többes számban használná, akkor csak síma "men and women" lenne névelő nélkül. Ebben a példában a kitett névelő utal az egyes számra, de mivel egy férfi és egy nő együtt már több egynél, ezért ezután már többesszámnak kell következnie.


Orsi1026

a nőnél egyszerű, mert teljesen másképp mondják a többes számú alakját: 'vimin' a férfinél kicsit nehezebb, mert kicsi az eltérés, de az igéből ez könnyen kiderül, hiszen másmilyen igét használsz az egyes és más a többes szám esetén.


Claritta1959

Köszönöm szépen a választ! :)


KalnVrkony

Woman- t ejt, nem wimint, ez így sosem lesz jó nekem!


AnnaFarkas7

KalnVrkony; azért nem "vimin" - t hallasz, mert nem azt mond. Itt egyetlen nő van. Viszont van egy férfi is, kettő pedig több, mint egy.


TndeCsete

Melyik szó a tea?


Zita358313

A nő és a férfi teát iszik az miért nem elfogadható?


[törölt felhasználó]

    Mer' a sorrend az, hogy a férfi és a nő.


TthGbor966323

    Az ,hogy : A férfi és a nő megissza a teát. az miért nem jó?


vasvariistvan

    Azért mert az angol mondatban nincs a teának ( határozott) névelője.


FehrAnna8

    Ha MAN és WOMAN- akkor DRINKS!!!! NEM???


DnesGyrgy

    1 "man" és 1 "woman" az már két személy, vagyis többes szám, ezért "drink" a helyes

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.