1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You make the menu."

"You make the menu."

Fordítás:Te készíted az étlapot.

February 14, 2014

8 hozzászólás


Imi77

a "menu" mindig étlap volt. Az "étel" a "meal"


szzs80

Te készíted a menüt/étlapot, vagy Te csinálod.


EszterZubor

Altalaban ha targyrol van szó én csinalomra forditom.de szerintem a keszit is elfogadható de az kicsit hülyén hangzik h készíted a menut.


Eni74

A you azt is jelenti, hogy ti, igaz? Akkor miért nem jó az a fordítás, hogy "elkészítitek az étlapot"?


Riri401

Azért mert általában a "you" nem azt jelenti hogy ti hanem azt hogy te. SZERINTEM!!!!!


donpeal01

Te készítesz miért nem jó?


SzalayZsfi1

Süket a gép. Vagy ez a hangszóró


majorkriszta

Összerakod az étlapot. Ez nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.